Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم زن شجاع هندی که یک مار کبری را با وعده دادن شیر و تخم مرغ از خانه اش بیرون برد توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو، این زن که اهل "تامیل نادال " هند است و در ویدئو پس از ورود یک مار کبری به خانه اش تلاش می کند با استفاده ازیک چوب در حالی که با مار کبری سمی  با مهربانی صحبت می کندحیوان را با دادن وعده های غذایی که بعدا برایش خواهد برد از خانه اش بیرون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن به مار اطمینان می دهد که اگر به دنبال غذا است باید از خانه اش بیرون رفته تا او بعدا برایش شیر و تخم مرغ بیاورد.
در فیلم مار طوری رفتار می کند که گویی سخنان این زن را متوجه شده و با زن همکاری می کند. بسیاری از کاربران از نترس بودن و شجاعت این زن شگفت زده شده اند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خانه اش بیرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!

به گزارش "ورزش سه"، او که در دقیقه ۸۲ در صحنه‌ای با برایان دابو، بازیکن کنگویی سپاهان رخ به رخ شده بود، دست خود را روی صورت وی گذاشت و با هل دادن دابو کارت قرمز را به جان خرید. این در حالی بود که او ضربه‌ای به دابو وارد نکرده و تنها به هل دادن اقدام کرده بود.

وقتی داور مسابقه کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد عالیشاه، مخالفت جدی با او کرد و حتی قصد نداشت از زمین مسابقه بیرون برود. البته او دقایقی قبل‌تر با یک تنه عجیب سیاوش یزدانی را بدون توپ نقش بر زمین کرده بود و کلاً در طول مسابقه عصبی به نظر می‌رسید.

ویدئو: 331622

شاید شوق پرسپولیس برای گرفتن صدر جدول از استقلال بود که عالیشاه را این‌چنین عصبانی کرده بود به خصوص که آنها در طول مسابقه چند فرصت خوب را برای گلزنی از دست دادند.

عالیشاه که با با وجود مصدومیت خود را به مسابقه رسانده بود از مهمترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود و غیبت او در مسابقه بعدی نیز به ضرر سرخ‌ها خواهد بود. این تصاویر واکنش عالیشاه را به تصمیم داور مسابقه، بیژن حیدری نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد
  • ببینید | تصاویری دیدنی از قلدربازی میمون برای ۲ مار کبری
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم