Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:50:27 GMT

ترامپ بایدن را به مسابقه بوکس دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۲۰۳۰

ترامپ بایدن را به مسابقه بوکس دعوت کرد

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا، معتقد است که جو بایدن آسان‌ترین گزینه برای رویارویی در یک مسابقه بوکس است. 

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به یک سال از زمانی که مردم ایالت متحده آمریکا تصمیم گرفتند که دیگر دونالد ترامپ را به عنوان رییس جمهور نمی‌خواهند می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که او هنوز نمی‌تواند از طعنه زدن به جانشین خود خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


او در آخرین حمله عجیبی که به جو بایدن داشته مدعی شده که می‌‎خواهد در یک مسابقه بوکس با او روبرو شود و باور دارد که به آسانی قادر به پیروزی در این بازی خواهد بود. هرچند شبکه‌های اجتماعی خیلی زود ادعای ترامپ را رد کردند و به خاطر مطرح کردن چنین ادعایی دست به انتقاد از او زدند. 


ترامپ پس از ترک کاخ سفید در هر فرصتی که به دست آورده به حملات گسترده نسبت به رییس جمهور فعلی ادامه داده است. او چند روز قبل پس از انتشار عکسی که در آن به نظر می‌رسید کاهش وزن زیادی داشته، به جعلی بودن متهم شد. او همچنین اخیرا دعوتنامه‌ای به مراسم ختم لنس کریم ام نیکویی دریافت کرد که در انفجار بمبی از سوی داعش در کابل کشته شد. اما رییس جمهور سابق در حال حاضر بار دیگر موجی را با اظهاراتش درباره رویارویی با بایدن به راه انداخته است.

 


در روز هشتم سپتامبر اعلام شد که ترامپ مفسر رقابت اواندر هولی فیلد برابر ویتور بلفورت در فلوریدا خواهد بود که قرار است فردا برگزار شود. او به صورت تلفنی در کنفرانس خبری پیش از این رقابت حاضر شد و در پاسخ به این سوال که دوست دارد با چه کسی رقابت کند، جوابی قابل پیش بینی داد. 


جاش پیتر از یو اس ای تودی این سوال را مطرح کرد و ترامپ در حالی که صدای خنده جمعیت به گوش می‌رسید گفت:« احتمالا آسان‌ترین رقیب من جو بایدن خواهد بود. چون فکر می‌کنم او خیلی خیلی زود به زمین خواهد افتاد. خیلی خیلی سریع. به نظرم بایدن در چند ثانیه اول به زمین افتاده و دیگر از جا بلند نخواهد شد.»


بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این سخنان ترامپ واکنش نشان دادند و از او بابت مطرح کردن چنین موضوعی انتقاد کردند. یکی از کاربران به شوخی نوشت:« می‌توان گفت که آنها در رده وزنی یکسانی قرار ندارند.» دیگری اظهار داشت:« ترامپ می‌گوید می‌خواهد با بایدن در مسابقه بوکس شرکت کند. همانطور که می‌دانیم ترامپ بسیار چاق است و به سختی می‌تواند یک لیوان آب را در دستش نگه دارد. بایدن در رینگ دور او می‌چرخد.» یکی از کاربران ترامپ را به رقابت طلبیده و گفت:« من زنی 68 ساله با آرتروز هستم و می‌توانم در یک مسابقه بوکس برابر ترامپ پیروز شوم.»‌

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس مسابقه بوکس رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟