Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بایدن با یادآوری خاطرات ۱۱ سپتامبر و کشته و زخمی شدن هزاران نفر در این حمله تروریستی گفت: لازم است در شرایط فعلی که بحران‌ها بیداد می‌کند مردم آمریکا بیش از پیش با یکدیگر متحد باشند.

رییس جمهور آمریکا در ادامه افزود: باید بپذیریم که خشم و تاریکی در آمریکا در سال‌های اخیر سایه افکنده و خشونت و کینه علیه پیروان ادیان مختلف از جمله اسلام زیاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر به وحدت در آمریکا آسیب زده است.

بایدن ادامه داد: بزرگترین درسی که من از ۱۱ سپتامبر گرفتم این بود که در تاریک‌ترین زمان و در بحبوحه فشار‌ها و کشمکش‌ها وحدت می‌تواند به بزرگترین قدرت ما تبدیل شود.

وی افزود: وحدت و یکپارچگی به این معناست که ما باید به عقاید و خواسته‌های دیگران احترام بگذاریم و به این تفاوت‌ها ایمان داشته باشیم.

امروز مصادف با بیستمین سالگرد حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا قرار است در سفری به نیویورک از محل‌های این حادثه در مرکز تجارت جهانی دیدن کند. در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ دو هواپیمای مسافربری با برخورد با برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی موجب کشته شدن نزدیک به سه هزار نفر شدند.

این سخنرانی بایدن در حالی انجام می‌شود که این روز‌ها آمریکا در اوج اختلافات سیاسی در داخل بر سر موضوعات مختلفی از جمله کنترل و مهار ویروس کروناست. براساس گزارش‌های رسمی پلیس فدرال آمریکا خشونت علیه نژاد‌ها و فرقه‌های مختلف در بخش‌های مختلف این کشور از زمان حادثه ۱۱ سپتامبر افزایشی چشمگیر داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن 11 سپتامبر وحدت ملی ۱۱ سپتامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر درباره توافق پیشنهادی برای آزادی گروگان‌ها(تبادل اسرا) و آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  در گفت‌وگو با امیر قطر تاکید کرد که واشنگتن با مصر و قطر برای تضمین اجرای مفاد توافقنامه آزادی گروگان‌ها و آتش بس در غزه همکاری خواهد کرد.

این بیانیه افزود: دو طرف‌ آمریکایی و قطری در مورد ابتکارهای جاری برای افزایش ارسال کمک‌ها به غزه گفت‌وگو کردند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، بایدن از تلاش‌های امیر قطر و مقامات دوحه برای آزادی همه گروگان‌ها(اسرا) تشکر و قدردانی کرد.

این بیانیه تاکید کرد که بایدن و امیر قطر بر ادامه هماهنگی مستقیم و نیز از طریق تیم‌های مربوطه طی روزهای آینده توافق کردند.

فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماسدیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزهحماس: تسلیم هیچ فشار آمریکایی در مذاکرات نمی‌شویمرسانه عبری طرح جدید پیشنهادی به حماس را رسانه‌ای کرد

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟