Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از المیادین، رادیو رژیم اشغالگر اسرائیل از دستگیری دو زندانی گریخته از جلبوع خبر داد. این دو نفر که یعقوب قدری و محمود ارده  نام دارند در شهر ناصره دستگیر شدند.

رسانه‌های اسرائیلی گفتند: «دستگیری این دو زندانی در نتیجه یک عملیات اطلاعاتی نبوده بلکه در نتیجه هوشیاری شهرک نشینان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» این افراد که متوجه حضور آنها شدند با پلیس تماس گرفتند و گزارش دادند.

تصاویر | تلاش سربازان رژیم صهونیستی برای پیدا کردن ۶ زندانی فلسطینی

پلیس مناطق اشغالی در جستجوی این شش نفر، ساختمان‌های غیر مسکونی و دوربین‌های مساجد در در اطراف جنین را بررسی کرده بود.

فرمانده سابق زندان جلبوع نیز فرار ۶ زندانی فلسطینی را «خطرناک‌ترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد» توصیف کرد و گفت این یک رویداد شرم‌آور است چرا که این زندان بسیار محکم است.

طی روزهای گذشته، رسانه‌های اسرائیلی تأیید کردند که هیچ اطلاعات مشخصی در مورد فرار زندانیان روی میز شین بت (سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی) وجود ندارد.

تحقیقات و عملیات تعقیب و گریز این پرونده به بن بست رسیده بود و یک منبع عالی رتبه امنیتی گفت: «فرار زندانیان از زندان نشان دهنده یک سری شکست‌های جدی است.»

روز گذشته نیز نیروهای اشغالگر اسرائیل خانواده ۵ نفر زندانیان گریخته را با یورش به خانه‌های آنها در جنوب جنین دستگیر کردند. این حملات به درگیری‌های خشونت‌آمیزی در سطح شهر منجر شد.

فرار ۶ فلسطینی از زندان اسرائیل

از سحرگاه چهارشنبه، و دو روز پس از فرار، نیروهای اشغالگر اسرائیل پویشی را برای بازرسی دستگیری در روستاها و مناطق اطراف جنین آغاز کردند.

بر اساس اعلام نهادهای مرتبط، نیروهای اشغالگر اسرائیل، حدود ۴۸۵۰ زندانی از جمله ۴۱ زن و ۲۲۵ کودک را در زندان‌های خود نگهداری می‌کنند.

کد خبر 625913 برچسب‌ها اسرائیل زندان فلسطین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل زندان فلسطین اشغالگر اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت