Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در سال ۲۰۰۴ پورتو در راه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد منچستریونایتد را در ورزشگاه اولدترافورد شکست دهد. تیم پرتغالی در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک منچستریونایتد را شکست دهد. هر دو گل پورتو را در آن دیدار بنی مک‌کارتی به ثمر رساند و روی کین نیز در آن دیدار اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد در بازی برگشت موفق شد دروازه پورتو را باز کند تا در آستانه صعود قرار گیرد ولی گل دقیقه پایانی کاستینیا باعث شد تا پورتو به مرحله نیمه نهایی راه یابد. مورینیو پس از این گل در حالی که دستانش را بالا گرفته بود به سرعت می دوید.

این شروع ژوزه مورینیو در فوتبال جهان بود.

قهرمانی پورتو در سال ۲۰۰۴ در لیگ قهرمانان اروپا برای خیلی‌ها شگفتی بود، اما نه برای خود مورینیو. او توانست با پورتو کار بزرگی انجام دهد و در ادامه راهی لیگ برتر شد. او در اولین کنفرانس خبری خود در چلسی خودش را «آقای خاص» نامید. این دستاورها برای کسب که کارش را به عنوان یک مترجم شروع کرده بود بسیار بزرگ بود.

چلسی با او به هر افتخاری که فکرش را می کرد رسید جز قهرمانی در لیگ قهرمانان  همین باعث شد تا او به اینتر برود و کار نکرده‌اش را در چلسی در اینتر انجام دهد.

آیا می‌دانستید؟

اتوبوس پارک‌کردن در حال حاضر یکی از اصطلاحات جا افتاده فوتبالی است. این اصطلاح را خود مورینیو ابداع کرد ولی چه چیزی باعث شد مورینیو این اصلاح را ابداع کند؟ تاتنهام با هدایت ژاک سانتینی در سال ۲۰۰۴.

مورینیو درباره شیوه دفاعی تیم تاتنهام گفت: «همان طور که در پرتغال دیدیم، آنها اتوبوس آورده بودند و آن را جلوی دروازه‌شان پارک کرده بودند. اگر یکی از تماشاگران این دیدار بوده باشم که ۵۰ پوند برای بلیط هزینه کرده است خیلی افسوس می خوردم؛ چرا که تاتنهام آمده بود که فقط دفاع کند.»

مورینیو در رئال مادرید نیز قهرمانی در لالیگا را به دست آورد ولی در لیگ قهرمانان ناکام بود و بار دیگر به چلسی برگشت و بعد از حضور در یونایتد و تاتنهام راهی رم ایتالیا شده است.

پربیننده ترین مدیر سابق استقلال دست به افشاگری زد + عکس کمالوند از سرمربیگری تراکتور کناره گیری کرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ به تیم مس رفسنجان پیوستند درخواست یحیی گل محمدی از صدری پیروزی آرژانتین با هت تریک مسی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ژوزه مورینیو لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)

نیکولاس جکسون گل دوم چلسی را به ثمر رساند.

دانلود (4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد