Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:06:20 GMT

برزگر: کشتی یزدانی -تیلور پنجاه پنجاه است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۲۳۵۷

برزگر: کشتی یزدانی -تیلور پنجاه پنجاه است

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید یزدانی در المپیک می‌توانست تیلور را ببرد چون کشتی آنها 50-50 است، او نبرد برای اینکه حریفش برای برد آمده بود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، منصور برزگر در خصوص انتخاب پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: دبیر باید این کار را می‌کرد چون اینها یک گروهی هستند که با هم کار می‌کنند، به هم اعتماد دارند و حرف هم را می‌خوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
من نمی‌دانم بگویم این خوب است یا بد، ولی یک مثالی هست که «اول باید راه برود تا بعد بگویم کِی به شهر می‌رسد».

وی ادامه داد: درستکار در کنار کاوه مربیگری کرده و در واقع دست راست کاوه بوده، حالا باید دید چه کار می‌کنند. تا وقتی هم که کارشان را شروع نکنند نمی‌شود نظر داد.

 

نایب قهرمان سابق المپیک در مورد مسابقات جهانی پیش رو تصریح کرد: اصولا بعد از المپیک یک عده خداحافظی می‌کنند، یک سری جوان می‌آیند، حالا المپیک تمام شده و همه به فکر المپیک بعدی هستند. ما همیشه بعد از المپیک خوب کار کرده و چند بار هم قهرمان شدیم. الان تیم ما هم تیم بدی نیست، اینکه چه نتیجه‌ای بگیرد، الله و اعلم. بستگی به این دارد که از نظر فنی چطور هستند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام کشتی گیر به لحاظ فنی نظرش را جلب کرده، گفت: من اصلا سر تمرینات شان نیستم، فقط تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم حسن یزدانی این بار دیوید تیلور را ببرد چون حالت انتقامی دارد. به نظر من کشتی شان 50-50 است. اگر تیلور می‌برد برای این است که می‌آید ببرد، ولی ما تا آخرین لحظه به این فکر می‌کنیم که نبازیم. ما خودمان را صددرصد آماده نمی‌کنیم. یزدانی در المپیک هم تایم اول خوب کار کرد ولی تایم دوم کلا تاکتیکش اشتباه بود. من نباید این را بگویم ولی به نظر من می‌توانست در المپیک هم ببرد. یک موقع یکی از آدم خیلی سرتر است و اختلاف ده پوئن است، ولی اینجا اینطور نبود. تیلور آمده بود که ببرد و به همین خاطر هم برد، وگرنه اختلاف آنها زیاد نیست.

 

منصور برزگر در خاتمه در مورد اینکه آیا در جلسات آنالیز و فنی از او دعوت می شود، تاکید کرد: من هر کمکی از دستم بربیاید به کشتی می‌کنم به شرطی که هیچ اسمی از من نباشد.

    کشتی منصور برزگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی منصور برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم