Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:47:00 GMT

وقت گذرانی یک ماهه چین در امارات

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۲۸۷۳

وقت گذرانی یک ماهه چین در امارات

تیم ملی چین عجیب‌ترین شرایط را در میان تمام تیم‌های آسیایی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه دولت چین با کوتاه سازی قرنطینه برای تیم‌های مهمان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و ورود آنها به چین موافقت نکرد، تیم ملی این کشور مجبور شد میزبانی رقابت‌های خود را در خارج از این کشور انجام بدهد و آنها پس از دو مسابقه در قطر حالا در امارات هستند تا یک ماه دیگر در شارجه از تیم ملی ویتنام پذیرایی کنند و در صورت امکان اولین امتیاز خود را از این رقابت‌ها به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لی تای سرمربی چین در یک مصاحبه کوتاه اعلام کرد در اردویی که تیم چین در امارات برگزار خواهد کرد تمرکز او بر بهبود آمادگی جسمی بازیکنان خواهد بود. او گفت: در سی روز آینده ما سخت تمرین خواهیم کرد تا مطمئن شویم بازیکنانم در وضعیت بهتری هستند؛ همچنین در صورت امکان مسابقات دوستانه‌ای را با تیم‌های قدرتمند ترتیب خواهیم داد.

 

تای با انتقاد از نمایش تیمش در این مسابقات گفت: تفاوت بین تیم ما و تیم‌های برتر آسیایی به ویژه در سرعت بسیار واضح است و ما تا آنجا که بتوانیم روی بهبود و رفع مشکلات تمرکز خواهیم کرد.

 


چین پس از شکست سه-هیچ مقابل استرالیا و یک-هیچ مقابل ژاپن در قعر گروه B آسیا قرار دارد و نه تنها گلی به ثمر نرسانده بلکه حتی یک شوت به دروازه نیز نداشته است. لی تای در دو مسابقه گذشته مقابل استرالیا و ژاپن با دو تاکتیک متفاوت به میدان رفته اما از این موضوع نیز طرفی نبسته است. 


چین بعد از شکست دوم مستقیما از دوحه به امارات رفت تا خود را برای دو دیدار بعدی آماده کنند؛ آنها ابتدا در روز پانزدهم مهر مقابل ویتنام به میدان می‌روند و سپس در ورزشگاه ملک عبدالله میزبان عربستان خواهند بود.
 ناکامی در کسب امتیاز در هردو مسابقه به معنای پایان رویای صعود چین به جام جهانی برای یک دوره دیگر است.

تیم ملی چین چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی چین چین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نمایندگان ایران در دومین حضور برون مرزی خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، به مصاف تیم کویت رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱ به برتری دست یابند.   نمایندگان جوانان هاکی باز ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف تیم مالزی می‌روند.   تیم هاکی روی یخ کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت در حال رقابت است.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر