Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@20:42:00 GMT

شهادت پزشک فلسطینی به دست صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۲۹۳۸

شهادت پزشک فلسطینی به دست صهیونیست‌ها

منابع فلسطینی از شهادت یک پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر دادند.

 به نقل از سایت عربی ۲۱، منابع فلسطینی اعلام کردند، حازم الجولانی، پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر در بخش قدیمی قدس اشغالی به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد زخمی و سپس به دلیل وخامت اوضاع جسمانی به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحت وارده به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای رژیم صهیونیستی، معتصم الجولانی، برادر این شهید فلسطینی راهم پس از یورش گسترده به شهرک «شعفاط» در شهر قدس اشغالی بازداشت کردند.

منابع عبری زبان پیشتر مدعی شدند، یکی از سربازان رژیم اشغالگر پس ازاقدام یک فلسطینی به حمله با سلاح سرد، زخمی شد.

منابع مذکور همچنین مدعی شدند، نیروهای رژیم اشغالگر مستقر در این مکان به سمت این فلسطینی شلیک کردند و او به ضرب گلوله زخمی و سپس از شدت جراحت به شهادت رسید.

منابع در شهر قدس اشغالی اعلام کردند، اشغالگران اقدام به بستن تمامی ورودی‌های مسجدالاقصی و بخش قدیمی شهر قدس پس از این عملیات شهادت طلبانه کردند.

نیروهای رژیم اشغالگر به سمت فلسطینیان مستقر در بخش قدیمی شهر قدس بمب‌های صوتی شلیک کرده و برای متفرق کردن آنها از این منطقه قبل از بستن آن از اقدامات خشونت‌بار استفاده کردند.

از سوی دیگر، وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای، شهادت این پزشک فلسطینی توسط نیروهای رژیم اشغالگر در شهر قدس را محکوم کرد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، این جنایت‌، بخش جدایی‌ناپذیر از نقض‌های ادامه‌دار در شهر قدس علیه شهروندان فلسطینی برای ایجاد رعب و وحشت و کوچاندن آنها از شهر خودشان برای یهودی‌سازی آن است.

وزارت خارجه فلسطین از دادگاه کیفری بین‌المللی خواست تا تحقیق در خصوص جنایت‌های رژیم اشغالگر را در اسرع وقت آغاز کند؛ آن هم در زمانی که مقامات رژیم اشغالگر جنایت‌های خود در حق ملت فلسطین، اراضی، دارایی‌ها و مقدسات آنها را تشدید کرده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیروهای رژیم اشغالگر رژیم اشغالگر پزشک فلسطینی قدس اشغالی شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حملات هوایی اسرائیل به مرکز و جنوب غزه دست‌کم ۹ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد شنبه گزارش دادند که بر اثر بمباران اردوگاه النصیرات و شهر رفح واقع در مرکز و جنوب نوار غزه از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، تاکنون دست‌کم ۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم بامداد امروز گزارش داد که رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش یک خانه مسکونی را در النصیرات بمباران کرد که بر اثر آن، ۵ نفر شهید و دست‌کم ۳۰ تن دیگر زخمی شده‌اند و بنا به گفته نیروهای امدادی تعدادی نیز زیر آوار مانده‌اند که تلاش‌ها برای بیرون کشیدن آن‌ها ادامه دارد.

همچنین در بمباران یک منزل مسکونی در غرب شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی دستکم ۴ نفر به شهادت رسیدند و در میان شهدا یک کودک نیز به چشم می‌خورد.

شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون از مرز ۳۴ هزار و ۳۵۶و شمار زخمی‌ها هم به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر فراتر رسیده است.

با گذشت ۲۰۳ روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان اشغالگر همچنان جنایت می‌کنند و در پی زمینه‌سازی برای وقوع یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

کد خبر 6089417

دیگر خبرها

  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • دُم خروس بیرون زد!
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی