Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس فتای هرمزگان گفت: فردی که با تهدید به انتشار عکس و مطالب خصوصی در فضای مجازی برای داماد خانواده مزاحمت ایجاد می کرد در بندرلنگه شناسایی و دستگیر شد.

 سرگرد "احسان بهمنی" افزود: بنابر اظهار شاکی  شخصی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی ضمن ایجاد مزاحمت اقدام به ارسال پیام های تهدید آمیز مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی می کرد که موضوع فوری تحت بررسی کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس های خصوصی آبروی خانواده بندرلنگه ای را برد

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: با  تحقیقات فنی و بررسی های پلیسی ضمن شناسایی و دستگیری متهم، مشخص شد که فرد خاطی برادر زن شاکی است.

این مسوول انتظامی هرمزگان یاد آور شد: متهم مورد نظر با مشاهده مستندات موجود لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که با توجه به اختلافات خانوادگی پیش آمده درصدد انتقام‌جویی برآمده و با ارسال پیام‌های تهدیدآمیزی دریکی از شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای داماد خود کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:شهروندان در صورت روبرو شدن با اینگونه موارد می توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده یا از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ فوریت های سایبری تماس حاصل نمایند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تهدید تصاویر شخصی عکس های خصوصی اخبار حوادث مزاحمت دستگیر شد عکس های خصوصی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آزاده صمدی و هومن سیدی دنیا جهانبخت همسر مهدی قائدی قیمت دنیا جهانبخت در اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای