Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@10:46:22 GMT

شروع اردوی جنوبی‌ها در تهران از دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۳۴۴۶

شروع اردوی جنوبی‌ها در تهران از دوشنبه

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، فصل جدید لیگ برتر از 27 مهر آغاز می شود و نفت مسجد سلیمان برای آماده سازی خود یک ماه زمان خواهد داشت. این تیم به دلیل تاخیر در انتخاب سرمربی چند هفته از زمان آماده سازی را از دست داده است و باید با شروع بازی ها هم تمرینات آماده سازی خود را دنبال کند. 

باشگاه نفت مسجد سلیمان بعد از انتخاب سیروس پورموسوی تلاش شبانه روزی را برای جذب بازیکنان جدید آغاز کرده و تا به امروز هم چند بازیکن جدید به خدمت گرفته است که می شود از طیبی – نقی زاده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نام برد. با حضور بازیکنان فصل گذشته و هم چنین نفرات جدید و هم چنین تعدادی از بازیکنان جوانان و امید نفت مسجد سلیمان در تهران تمرینات خود را شروع می کند تا رفته رفته نفرات این تیم تکمیل شوند. 

محمد نظری مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان چندی پیش در مصاحبه ای بودجه این تیم در فصل جاری را 55 میلیارد تومان عنوان کرد.

هومن جعفری کد خبر: 1110497 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا ۱ آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان