Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:51:09 GMT

حل شدن مشکل ستاره‌های برزیلی لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۴۱۹۲

حل شدن مشکل ستاره‌های برزیلی لیگ برتر

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس شامل لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی اجازه استفاده از بازیکنان اهل آمریکای جنوبی خود را دریافت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از مذاکرات طولانی با فیفا و فدراسیون‌های فوتبال برزیلی، شیلی، پاراگوئه و مکزیک، همگی موافقت کردند تا محدودیت پنج روزه خود را لغو کنند که باعث می‌شد تعدادی از ستاره‌های این تیم‌ها اجازه حضور در مسابقات این هفته لیگ را نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدور چنین مجوزی به این معناست که فابینیو و آلیسون بکر از لیورپول، ادرسون و گابریل ژسوس از منچسترسیتی، فرد از منچستریونایتد و تیاگو سیلوا از چلسی همگی اجازه دارند در دیدارهای این هفته لیگ برتر در زمین حضور داشته باشند.

 

 

درگیری بین باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس و کشورهای آمریکای جنوبی از زمانی آغاز شد که این باشگاه‌ها تصمیم گرفتند اجازه حضور بازیکنان خود در وقفه دیدارهای ملی برای برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی را صادر نکنند. بعضی از این مسابقات قرار بود در کشورهایی برگزار شود که در فهرست قرمز کرونایی دولت انگلیس قرار داشتند و به همین دلیل، بازیکنان در زمان برگشت از این کشورها باید قرنطینه 10 روزه را در انگلیس سپری کرده و سپس بار دیگر به باشگاه‌های خود اضافه می‌شدند. باشگاه‌ها نیز برای از دست ندادن بازیکنان خود اجازه جدایی آنها را صادر نکردند. مکاتبات فیفا با دولت انگلیس برای برداشتن قانون قرنطینه اجباری برای بازیکنان نیز جواب نداد.

از سوی دیگر فدراسیون‌های فوتبال نیز به استناد قانون فیفا مبنی بر اجبار باشگاه‌ها برای در اختیار قرار دادن بازیکنان، از این سازمان خواستند تا اجازه بازی بازیکنانی که تیم ملی کشورشان را همراهی نکردند صادر نکند و به همین دلیل فیفا محدودیت پنج روزه‌ای را تعیین کرده بود تا شرایط را به دقت بررسی کند.

روز گذشته بسیاری از سرمربیان لیگ برتری مانند کلوپ و سولسشر نسبت به شرایط پیش آمده و ابهام در استفاده از بازیکنان اهل آمریکای جنوبی اعتراض کرده بودند.

برزیل تیم ملی برزیل لیورپول آلیسون بکر منچستر سیتی تیاگو سیلوا ادرسون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل تیم ملی برزیل لیورپول آلیسون بکر منچستر سیتی تیاگو سیلوا ادرسون باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!