Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز رنجکش در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین دوره مسابقات آکواران (شنا، دو) قهرمانی کشور و مسابقات تری اتلون (شنا، دوچرخه ، دو) بصورت منقطع به میزبانی استان سمنان دیروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رییس هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این مسابقات بیش از ۱۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در چهار رده سنی و در ۲ بخش انفرادی و تیمی رشته آکواران و ۴۵ نفر در ۲ رده سنی رشته ترای اتلون (انفرادی و تیمی) حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجکش عنوان داشت: ورزشکاران در مسابقات آکواران پس از رکوردگیری شنا، به صورت انفرادی در استخر در بخش دو و همچنین در رشته تری اتلون در بخش دوچرخه و دو به رقابت پرداختند، که در پایان این رقابت های جذاب و نفس گیر، تیم دختران آذربایجان شرقی در رشته آکواران (در رده سنی بزرگسالان) و در رشته تری اتلون (در رده سنی جوانان) به مقام سومی(کاپ تیمی) دست یافتند.

وی ادامه داد: مریم اسد زاده و شیما فرزانه تیم آذربایجان شرقی را در این مسابقات هدایت کردند.

وی اضافه کرد: تیم آذربایجان شرقی که متشکل از ۱۲ ورزشکار بود، در رده سنی جوانان رشته تری اتلون، با یسنا محتشم و طناز سادات حسینی شریفو در رده سنی بزرگسالان رشته آکواران با نازلی حضوری، نگین حیدری و مائده حسین پور حضور داشت. 

وی یادآور شد: در این مسابقات تیم های خراسان رضوی، البرز، اصفهان و زنجان حائز رتبه ها و مقام های مختلف انفرادی و تیمی شدند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون سه گانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون سه گانه آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون سه گانه آذربایجان شرقی تری اتلون رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی

امیدفر گفت:بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان آذربایجان شرقی می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند