Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از قرار گرفتن محصول دناپلاس توربوشارژ مجهز به گیربکس شش سرعته دستی در برنامه تولید روزانه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از ایران خودرو، آقای فرشاد مقیمی ارتقای محصولات را از راهبرد‌های اصلی ایران خودرو خواند و گفت: بهمن سال گذشته، گیربکس شش سرعته در شرکت نیرومحرکه ایران خودرو به تولید رسید و رانا پلاس به عنوان نخستین محصول مجهز به این گیربکس نیز عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته در استراتژی‌های کلان ایران خودرو، تجهیز دناپلاس توربوشارژ به گیربکس شش سرعته در دستور کار قرار گرفت که این محصول در حال حاضر به خط تولید آزمایشی رسیده است.
مقیمی نظارت‌های کیفیت در فرآیند تولید این محصول را از جمله موضوعات مهم در خطوط تولید ایران خودرو دانست.
وی کاهش دو و نیم درصدی مصرف سوخت در سیکل ترکیبی را از جمله مزایای استفاده از گیربکس شش سرعته خواند و گفت: استفاده از موتور EF7 با توان و گشتاور بالا نیز بر بازدهی خودرو تاثیرگذار بوده و جزء نیازمندی‌های استانداردی و زیست محیطی و همچنین انتظارات مشتریان به شمار می‌آید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر تولید محصولات با کیفیت و تیراژ بالاتر، از افزایش ظرفیت تولید تارا خبر داد و گفت: از ابتدای هفته گذشته تولید این محصول به روزانه 50 دستگاه رسید و از هفته جاری به 75 دستگاه افزایش خواهد یافت.
وی افزود: تارا اتوماتیک نیز در مرحله کالیبراسیون قرار دارد و به زودی آماده ورود به بازار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دناپلاس توربوشارژ گیربکس شش سرعته ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران