Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند گروه فمنیستی ممکن است اولین بازی کریستیانو رونالدو در دومین دوره حضورش در منچستریونایتد را تحت‌الشعاع قرار دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه دیلی‌میل انگلیس، گروه‌‌های فمنیستی یا به اصطلاح حامیان حقوق زنان قصد دارند با همزمان با اولین بازی منچستریونایتد پس از جذب دوباره کریستیانو رونالدو، اعتراض خود را تبرئه شدن این ستاره پرتغالی از اتهام تجاوز به یک شهروند آمریکایی نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو چند سال پیش متهم شد که پس از پایان حضورش در منچستریونایتد و قبل از پیوستن به رئال مادرید در سال 2009، حین سپری کردن تعطیلات تابستانی در شهر لاس‌وگاس آمریکا در هتل محل اقامتش به یک زن آمریکایی به نام کاترین مایورگا تجاوز کرده و برای جلوگیری از شکایت وی به پلیس، حق‌السکوتی نزدیک به 350 هزار دلار داده است.

مایورگا چندین سال بعد از آن ماجرا با مشورت با وکیل خود به این نتیجه رسید که حق‌السکوتی که از رونالدو گرفته نسبت به ضربه‌ای که به او وارد شده ناچیز بوده و به همین دلیل پرونده‌ای را علیه ستاره منچستریونایتد به جریان انداخت که البته تا به امروز به نتیجه نرسیده است و برخی منابع خبری از تبرئه شدن کاپیتان 36 ساله تیم ملی پرتغال خبر دادند. با این حال تلاش‌های مایورگا برای به دردسر انداختن رونالدو با تقاضای غرامت 56 میلیون یورویی (حقوق دو سال رونالدو) ادامه دارد و در این میان گروه‌های فمنیستی هم قصد دارند به او کمک کنند.

پرونده تجاوز رونالدو به یک زن آمریکایی مختومه شدطبق گزارش دیلی‌میل، این گروه‌ها قصد دارند اولین بازی دوره دوم حضور رونالدو در من‌یونایتد را تحت‌الشعاع این موضوع قرار دهند و گویا آنها در نظر دارند که دست به اقداماتی بزنند که باعث تمرکز دوباره رسانه‌ها روی اتهام رونالدو شوند. نشریه انگلیسی مدعی شده است که حتی احتمال اخلال در برگزاری بازی در ورزشگاه اولدرترافورد به خاطر سرداده شدن شعارهای اعتراض‌آمیز هم وجود دارد. به همین دلیل هم مقامات امنیتی شهر منچستر به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا از وقوع مزاحمت‌های احتمالی برای برگزاری بازی جلوگیری شود.

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و نیوکاسل امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو منچستریونایتد کریستیانو رونالدو اولین بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها