Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی چکاد برای پنجمین بار در چند سال گذشته، به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدات صنعتی، در شانزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان، عنوان تعاونی برتر استان را از آن خود کرد

گروه صنعتی چکاد برای پنجمین بار در چند سال گذشته، به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدات صنعتی، در شانزدهمین جشنواره ملی تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان، عنوان تعاونی برتر استان را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در سال‌های ” ۹۴/۹۶/۹۸/۹۹ ” نیز گروه چکاد به عنوان تعاونی برتر این استان از سوی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لوح و نشان تعاونی برتر استان را دریافت کرده بود.

علی یکه‌فلاح، رئیس هیأت مدیره گروه چکاد  ضمن تشکر از تمامی تعاونی‌های صنعتی و تولیدی گفت : حضور موفقیت آمیز تعاونی ها را در عرصه تولید و صنعت نشانه‌ای روشن از موفقیت حرکت‌های گروهی در تمام عرصه‌ها دانست.

یکه فلاح با برشمردن برخی قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های صادرشده در سال‌های اخیر از سوی دولت و نهادهای قانون‌گذار افزود: آنچه ما صنعتگران از دولت جدید انتظار داریم، عمل واقعی به سیاست‌هایی است که تا به امروز، هم خوب نوشته شده‌اند و هم خوب در مورد آنها صحبت کرده‌اند اما اعتقاد دارم این اظهارات باید جنبه عینی به خود گرفته و دولتمردان، همان‌گونه که مطرح کرده‌اند، به طور جدی برای رفع مشکلات صنعتگران اقدامات عاجل و عملی به انجام برسانند.

گفتنی است گروه تعاونی چکاد یکی از تولیدکنندگان با سابقه ی صنعت خودرو می باشد که موفق به کسب عنوان تعاونی برتر کشوری در سال ۹۹ شده است  و در کنار موفقیت های خود موفق به تولید اولین پلتفرم خودرو ملی تعاون با همکاری جوانان نخبه دانشگاهی شده است.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان عنوان تعاونی برتر تعاونی برتر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!

کدام شکست‌ناپذیرتر است؛ بایرلورکوزن یا رودری؟

طرفداری | آمار شکست‌ناپذیری رودری با پیراهن منچسترسیتی به 70 بازی رسید.

به گزارش اسکواکا، منچسترسیتی در بازی مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا رودری، هافبک توانمند سیتی، با ثبت رکورد 70 بازی متوالی بدون شکست، نام خودش را در تاریخ لیگ برتر انگلیس جاودانه کند. این آمار شگفت‌انگیز، او را به تنها بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌کند که به چنین دستاورد بزرگی دست یافته است.

رودری که در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به جمع سیتیزن‌ها ملحق شد، به سرعت به یکی از ارکان اصلی تیم تبدیل شد و نقشی کلیدی در موفقیت‌های اخیر این باشگاه ایفا کرده است. ثبات و عملکرد بدون نقص او در خط دفاعی، ستون اصلی قدرت منچسترسیتی به شمار می‌رود. در واقع از آخرین شکست رودری بیش از 400 روز می‌گذرد و او آخرین بار با پیراهن منچسترسیتی در فوریه 2023 مقابل تاتنهام باخت را تجربه کرد.

70 بازی متوالی بدون شکست با پیراهن منچسترسیتی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد