Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مالی جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت تحصیلات: حداقل کارشناسی در رشته های حسابداری تسلط بر استانداردهای حسابداری و حسابرسی تسلط به تهیه صورت های مالی و بودجه نویسی تسلط به قوانین بیمه و قوانین مالیاتی، بخشنامه ها، اظهارنامه، لوایح، تهیه صورت های مالی آشنایی کامل به قوانین مالیات های مستقیم و ارزش افزوده تسلط به امور مالی شرکت های تولیدی تسلط به حسابداری صنعتی و مالی تسلط کامل به مباحث حسابداری واحدهای تولیدی و قیمت تمام شده و قیمت گذاری تسلط و تبحر در ارائه گزارش های سود و زیان و مدیریتی تسلط و تبحر در بستن حساب ها، اصلاح حساب ها و بهای تمام شده تسلط کامل در زمینه شرکت در جلسات مالیاتی و دفاع و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آشنا به قوانین تامین اجتماعی و وزارت کار آشنا به قوانین تسهیلات بانکی تهیه اظهارنامه ارزش افزوده، معاملات فصلی دارای حداقل 20 سال سابقه مالی و حداقل 10 سال تجربه مدیریت مالی توان کار با نرم افزارهای حسابداری مخصوصا نوسا تسلط کافی در نرم افزارهای آفیس بخصوص اکسل توان ساماندهی و هدایت تیم مالی متعهد، مسئولیت پذیر و دقیق بعلاوه سرعت کافی در جمع بندی و نتیجه گرایی حداقل سن 42 و حداکثر 50 سال  از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09224917335 ایمیل patis.job@gmail.com پربیننده ترین استخدام کارمند اداری در شرکت آروین آزمای سرمد در شهر قدس استخدام کارشناس فروش با حقوق 8 میلیون، بیمه، پورسانت عالی و سرویس استخدام کارمند اداری و خدمات با بیمه در سامان به اندیش رهاورد یاد در تهران استخدام کارمند فروش در شرکت اطلس نوین شایان صنعت در محدوده رباط کریم استخدام کارشناس منابع انسانی با بیمه، بیمه تکمیلی در شرکت گسترش پایدار فروش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره