Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی، جامع داروسازی در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ شهریور با حضور ۱۱ هزار دانشجو در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شدند.

در پنجاه و چهارمین دوره آزمون علوم پایه دندانپزشکی تعداد ۲ هزار و ۵۰ دانشجو، در سومین دوره آزمون جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) تعداد ۸۵۰ دانشجو، در شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی تعداد ۵ هزار و ۳۴۹ دانشجو و در شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی پزشکی تعداد ۲ هزار و ۹۵۵ دانشجو شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلید اولیه و دفترچه سئوالات آزمون پیش کارورزی، آزمون علوم پایه پزشکی، آزمون جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) و آزمون علوم پایه دندانپزشکی امروز شنبه ۲۰ شهریور در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://Sanjeshp.ir منتشر شد.

دانشجویان علوم پزشکی که در این آزمون ها شرکت کرده اند می توانند با مشاهده کلید ها و دفترچه سئوالات با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://Sanjeshp.ir اعتراض خود را صرفا به صورت اینترنتی ارسال کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی تنها، منابع اعلام شده آزمون می تواند به عنوان منبع طرح اعتراض مورد استفاده قرار گیرد و اعتراضاتی که به هر شکل، خارج از فرم اعلامی و سایت اعلام شده یا بعد از زمان تعیین شده و به روش غیر از ارسال با اینترنت، مورد رسیدگی قرار نخواهد گرفت.

کد خبر 5301919

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون گروه علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی داروسازی دندانپزشکی آموزش پزشکی واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسیناسیون دانشگاه تهران سازمان سنجش انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ایران دانشگاه علوم پزشکی تهران آزمون علوم پایه دوره آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد