Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، متن پیام تسلیت  آیت الله علیرضا  اعرافی ،مدیر حوزه‌های علمیه در پی درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فاضل ارجمند و دانشمند گرامی جناب مستطاب آقای حاج حسن رحیم پور ازغدی دام عزه
سلام علیکم بماصبرتم


درگذشت والد ماجد مرحوم حاج حیدر رحیم پور ازغدی طاب ثراه مایه تأثر شد، آن فقید سعید عمر خود را در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی و آرمان‌های آزادی و عدالت و خدمت به مردم شریف سپری کرد، این حادثه دردناک را به جناب عالی و بازماندگان محترم و خانواده‌های وابسته و علاقه‌مندان و شاگردان آن مرحوم تسلیت گفته، علو درجات آن شخصیت گرانقدر و سلامت و عزت و شکیبایی و پاداش نیکوی الهی را برای شما و بازماندگان محترم از خداوند متعال خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم حاج‌حیدر رحیم پور ازغدی، پدر استاد حسن رحیم پور ازغدی پس از عمری مجاهدت و مبارزه دیروز  در ۸۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.

او  از فعالان و مبارزان سیاسی در جریان نهضت ملی شدن صنعت نفت بود که از سال ۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی همواره همراه با مبارزه علیه رژیم پهلوی، در کنار حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ایستاد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رحیم پور ازغدی حوزه های علمیه پیام تسلیت حیدر رحیم پور ازغدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است

مدیر مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: قدرت و ظرفیت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است که می‌تواند با توجه به موقعیت استان و جمعیت شناور ایام تعطیلات در کنترل ناهنجاری‌های فرهنگی اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران در طول تاریخ سرزمین شخصیت‌ها و پهلوانان بزرگ بوده است و صاحبان اندیشه، روی بینش و منش مخاطبین تاثیرگذار بودند، اظهار کرد: مازندران در آینده باید سراسر از ایمان، دین و فرهنگ باشد.

وی افزود: در عصر حاضر کسی که قدرت تغییر افراد را دارد باسواد است لذا بانوان فرهیخته مازندرانی ظرفیت این مهم را دارند تا باورهای دینی ما را نهادینه کنند چرا که ناهنجاری‌های فعلی حاصل غفلت ما در گذشته است.

مدیر مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کشور یادآور شد: فضای مجازی به‌رغم قدرت شکنندگی که دارد قدرت سازندگی هم دارد لذا تغییر نگرش و رویکرد می‌بایست جزو اهداف اصلی در بخش‌های مختلف جامعه ما قرار گیرد که ارائه مطالب مناسب و سخنان مطلوب می‌تواند در این راستا کمک کننده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل اظهار کرد: بی رغبتی و بی میلی به دنیا در بین علمای معاصر به وضوح  قابل مشاهده  است اما باید جستجو کنیم که چرا دیگر شاهد مرجعیت علما و شخصیت‌های دینی در سال‌های اخیر نیستیم.

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • استفاده از نیروهای متدین در دانشگاه از کارهای استاد مطهری بود
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • در دانشگاه آمریکا به فارسی می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل»