Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خلیل همایی‌راد» در رشته یادداشت جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری «سردار آسمانی»، از خبرگزاری میزان برای اثرِ «حاج قاسم یک منشور بود» حائز رتبه دوم شد.

خبرگزاری میزان - آیین اختتامیه جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری «سردار آسمانی» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شامگاه پنج‌شنبه با معرفی برگزیدگان و با حضور جمعی از مسئولان و اهالی رسانه در سیرجان برگزار و در پایان، برگزیدگان جشنواره معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«خلیل همایی‌راد» در رشته یادداشت از خبرگزاری میزان برای اثرِ «حاج قاسم یک منشور بود» حائز رتبه دوم شد.

خلیل‌الله همایی‌راد در مقدمه کتاب پژوهشی در ترور شهید «قاسم سلیمانی» که روز سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه ۹۹ رونمایی شد، نوشته است خداوند بزرگ را سپاسگزارم، به خاطر همه نعمت‌هایش و آن‌که توفیق داد تا درباره سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی بنویسم.

۱۵ دی ماه سال ۱۳۹۸ یعنی دو روز پس از شهادت سردار، یادداشتی با عنوان «اسطوره‌ای به نام حاج‌قاسم» نوشتم و مجدداً در ۲۲ بهمن سال پیش، یادداشت دیگری با این عنوان به رشته تحریر درآوردم: «حاج قاسم یک منشور بود» که هر دو، در رسانه‌ها منتشر شدند. سومین یادداشتم در مورد سردار آسمانی، در هفتم فروردین ماه ۱۳۹۹ با عنوان «ترور حاج قاسم و نظریه اثر پروانه‌ای» مجدداً در خبرگزاری میزان و تعداد دیگری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها انتشار یافت.

این یادداشت به‌دلیل طرح یک نظریه علمی که برگرفته از نظریه اثر پروانه‌ای (butterfly effect) و نظریه آشوب (chaos - theory) بود و بحران کنونی در جهان را با حادثه ترور مرتبط می‌دانست، بازتاب فراوانی داشت. این موضوع سبب شد تا یادداشت مذکور را شرح و تفسیر نمایم که اینک به صورت کتاب تقدیم می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: نقش سپهسالار جبهه مقاومت در خنثی‌سازی طرح تجزیه غرب آسیا حاج قاسم یک منشور بود اسطوره‌ای به نام حاج قاسم/ وقتی سکوت هم‌رزم می‌شکند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: خلیل همایی راد یادداشت خبرگزاری میزان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی خلیل همایی راد یادداشت خبرگزاری میزان خبرگزاری میزان سردار آسمانی همایی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی