Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه نماینده مشهد در لیگ برتر دچار چالش‌های مدیریتی شد، برخی بازیکنان این تیم به اشکال مختلف ساز جدایی سر دادند، چندین نفر از آن‌ها به دنبال رضایتنامه بودند و چندین نفر نیز زودتر ازموعد خود را سرباز کردند تا بتوانند از «شهر خودرو» جدا شوند.

با مشخص شدن وضعیت مدیریتی و کادر فنی این تیم، مهاجری در اولین گام از مدیران تیمش خواست زمینه بازگشت بازیکنانی که به عنوان سرباز راهی فجرسپاسی شدند را فراهم کنند و معمایی وعده داده ۲ بازیکن رفته به تیم شیرازی را بازخواهد گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب قرار شد «عرفان معصومی» و «امید منصوری» به زودی از تیم شیرازی جدا شده و به مشهد برگردند.

در کنار آن‌ها ۳ بازیکن دیگر یعنی «حسین مهربان»، «صادق صادقی» و «امیرحسین کریمی» که از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته بودند نیز طی مذاکره با مهاجری قرار شد به تمرینات این تیم برگردند و قید رضایتنامه و دفترچه سربازی را بزنند.

به این ترتیب «محمدرضا مهاجری» این بار هم توانست در اولین گام مانع رفتن بازیکنان کلیدی تیمش شود، گر چه قبل از آمدن او و کادرفنی‌اش «علی نعمتی» و «امین قاسمی‌نژاد» راهی پرسپولیس و استقلال شده بودند.

با بازگشت این بازیکنان و جذب مهره‌هایی چون «سعید جلالی‌راد» و «میلاد کمندانی» فعالیت جدی تیم مشهدی در نقل و انتقالات آغاز شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فوتبال محمدرضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد

آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی شفاهی که توسط فرزندشان به سردار رادان ابلاغ شد از اقدامات وی و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

بر اساس اعلام پایگاه پلیس، پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. انشاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب