Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با شرایط فعلی ادامه همکاری با تیم ملی والیبال نشسته سخت است و فعلا تصمیم دارم استراحت کنم‌. هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: قرارداد من با تیم ملی والیبال نشسته تا پایان بازیهای پارالمپیک توکیو بود و در حال حاضر نه تنها من بلکه سایر مربیان نیز نمی توانند ادعای مربیگری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از اعزام به بازیهای پارالمپیک توکیو نیز بارها اعلام کرده بودم که دیگر قصد مربیگری ندارم و تنها به خاطر تعهد اخلاقی که نسبت به تیم والیبال نشسته داشتم هدایت این تیم را تا توکیو برعهده گرفتم. فعلا دوست دارم استراحت کنم و به زندگی شخصی خود بپردازم و تصمیمی برای ادامه همکاری با تیم والیبال تشسته ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم به مربیگری با تیم های خارجی را دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: به مربیگری تیم های خارجی نیز فکر می کنم اما در حال حاضر به دلیل فشارهای زیادی که روی من بود، قبل از هر تصمیمی سعی دارم استراحت کنم.

رضایی اظهار کرد: در حال حاضر کسانی ادعای مربیگری تیم ملی را می کنند که حتی یک روز هم روی نیمکت هیچ باشگاهی به عنوان مربی حضور نداشتند و الان می‌خواهند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند.

وی در پایان گفت: به عنوان کسی که ۹ دوره مربیگری تیم ملی را در بازیهای پارالمپیک بر عهده داشتم که حاصل آن دو نایب قهرمانی و ۷ قهرمانی تیم‌ملی والیبال نشسته بود، دیگر تمایلی برای ادامه همکاری ندارم و با شرایط فعلی ادامه همکاری سخت است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال نشسته والیبال نشسته تیم ملی والیبال نشسته ادامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا

ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش طرفداری به نقل از فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند