Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی استان در مرداد ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۷ درصد کاهش داشته است.

او افزود: در نتیجه افزایش قابل ملاحظه تردد‌های بین استانی در ابتدای امسالکه به دلیل لغو محدودیت‌های کرونایی انجام شد، متأسفانه تعداد کشته‌های فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با افزایش روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی گفت: به منظور استمرار روند کاهشی تصادفات و کشته شدگان سوانح رانندگی، با اجرای اقدامات مناسب ایمنی، تعداد تصادفات در ماه‌های بعد از آن روند نزولی داشته به نحوی که تعداد تصادفات فوتی از ابتدای امسال تا پایان مرداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال برابر شده است.

او اقداماتی نظیر آشکارسازی و رفع بسیاری از نقاط پرحادثه، افزایش گشت‌های راهداری و گشت‌های نامحسوس جاده ای، نصب دوربین‌های کنترل سرعت، ارتقای ایمنی حریم راهها، هماهنگی بهینه با پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی درگیر در زمینه ارتقای ایمنی تردد‌های جاده‌ای و آموزش و ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب پذیر را از عواملی عنوان کرد که موجب دستیابی به نتیجه یاد شده شده است.

نجفی افزود:امیدواریم با بررسی دقیق عوامل وقوع سوانح رانندگی و ریشه یابی آن‌ها و ارائه راهکار‌های مؤثر، تشریک مساعی همه دستگاه‌های اجرایی و همچنین رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده ای، ضمن استمرار روند کنونی کاهش تصادفات، در مجموع سال ۱۴۰۰ نیز شاهد کاهش آمار سوانح رانندگی در استان مازندران باشیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران محدودیت های کرونایی حوادث رانندگی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023