Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:54:39 GMT

خرید جاروبرقی صنعتی صنعت جارو

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۷۱۷۶

خرید جاروبرقی صنعتی صنعت جارو

نکات قابل تامل در هنگام خرید جاروبرقی آب و خاک - اخبار بازار -

خرید جاروبرقی آب و خاک صنعت جارو ، که یک سایت با تجربه طولانی و ارائه دهنده خدمات مرتبط به محصولات بهداشتی و دستگاه های مکانیزه نظافتی و دستگاه های ضد عفونی کننده می باشد که موجب می گردد در آینده از خرید خود پشیمان نشده و به انتخاب درست و به موقع خود افتخار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اولین و مهمترین نکاتی که هنگام  خرید جاروبرقی آب و خاک  باید به آن توجه شود ، این است که آیا در محیطی که قرار است برای آن جاروبرقی تهیه شود ضایعات و زباله مایع وجود دارد یا نه ؟ که تصمیم به خرید جاروبرقی آب و خاک بگیرید و به دنبال این مدل در میان برند های گوناگون باشید. نکته دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد توان موتور جاروبرقی می باشد که بسته به شرایط محیط که توان مصرف معمولی باشد و یاصنعتی ،هر چه نیاز به توان موتور بیشتری باشد باید تعداد موتور بیشتری در دستگاه مکنده تعبیه شده باشد. نکته دیگر توان مکش جاروبرقی می باشد که در مشخصات فنی هر محصول باید ذکر شود. از نکات دیگر ، وزن جاروبرقی می باشد که در صورت سنگین بودن وزن جاروبرقی و یا دسته جاروبرقی ، انجام امور نظافتی را دشوار و خسته کننده خواهد کرد و به مرور زمان موجب آسیب به دست و کمر و دیگر اعضای بدن می شود. از نکات دیگر قابل توجه هنگام خرید ، دسته جاروبرقی می باشد که مجهز به لوله تلسکوپی قابل تنظیم باشد ، چرا که اگر لوله جاروبرقی بیشتر از دو متر باشد قدرت مکش جاروبرقی کاهش می یابد و اگر کوتاه باشد هنگام جارو کشیدن شما مجبور به خم شدن به جلو می شوید و امکان آسیب به مفاصل شما به مرور زمان می شود. از دیگر نکات مهم در هنگام خرید جاروبرقی آب و خاک ، صدای جاروبرقی می باشد که در صورت استفاده در محیط هایی که ملزم به رعایت سکوت می باشید از آلودگی صوتی زیادی برخوردار نباشد و سکوت و آرامش محیط را بر هم نزند. برای تست این کار هنگام خرید از فروشنده درخواست کنید تا جاروبرقی را روشن کند تا میزان صدای تولید شده را بررسی کنید. نکته قابل توجه دیگر این است که به اندازه و روان بودن چرخ های جاروبرقی برای قابلیت مانور بیشتر توجه نمایید. در انتها باید به طول سیم برق توجه نمایید که در حد استاندارد باشد و در هنگام استفاده از جاروبرقی مدام مجبور به کشیدن سیم و اتصال به پریز برق دیگر نشوید. وب سایت صنعت جارو با در نظر گرفتن تمامی نکات ذکر شده ، محصولات نظافتی خود را با رعایت استاندارد های روز تهیه و در اختیار کاربران قرار می دهد.

هنگام خرید جاروبرقی صنعتی به چه نکاتی باید توجه کرد

خرید جاروبرقی صنعتی، امروزه یکی از ملزومات هر یک از کارخانه جات تولیدی و صنایع گوناگون می باشد که برای سرعت بخشیدن در امور نظافتی و صرف هزینه های کمتر بابت انجام نظافت محیط و همچنین بالا بردن کیفیت نظافت با صرف زمان کمتر با به کار گیری نیروی انسانی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از نکات مهم این است که به نوع آلودگی تولید شده توجه شود. جاروبرقی صنعتی برای انواع محیط های صنعتی و برای جمع آوری انواع آلودگی های جامد و مایع تولید شده در محیط های کاری و حتی در بعضی از مدل ها به صورت تخصصی برای جمع آوری زباله های خاص تولید شده از جمله زباله های سمی و اشتعال زا طراحی و ساخته می شوند. یکی دیگر از نکات قابل توجه ، نوع فیلتر انتخاب شده متناسب با آلودگی که باید از محیط جمع آوری شود است که با توجه به مدل های متنوع جاروبرقی صنعتی و انواع آلودگی هایی که باید از این محیط ها جمع آوری شود از تنوع فیلتر بسیار زیادی برخوردار می باشد. در بعضی مواقع باید از فیلترهای بسیار قوی برای جمع آوری و جلوگیری از بازگشت مواد سمی و آلوده به محیط کار و اسنشاق توسط کارکنان این محیط مورد استفاده قرار بگیرد. در بعضی مواقع از جاروبرقی های صنعتی بر اساس حجم مخزن بالایی که دارند برای انتقال و جا به جایی مواد و یا نگهداری مواد نیز مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از نکاتی که هنگام خرید جاروبرقی صنعتی باید توجه شود مدت زمانی است که قرار است از جاروبرقی مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از انواع جاروبرقی صنعتی برای استفاده به صورت دائمی و بیست و چهار ساعته به گونه ای طراحی و تولید شده اند که به جاروبرقی های صنعتی دائم کار شناخته می شوند. این مدل جاروبرقی نیز بسته به نوع منبع تغذیه موجود در محیط به دو نوع جاروبرقی دائم کار تک فاز و سه فاز ، طراحی و ساخته می شوند و یکی از قدرتمند ترین جاروبرق های صنعتی می باشند که با توجه به تعداد موتورهای به کار گرفته شده در این دستگاه توانایی مکش هر نوع زباله جامد و مایع ریز و سنگین و روغنی را خواهد داشت. بنابراین در هنگام خرید جاروبرقی صنعتی حتما به منبع تغذیه جاروبرقی توجه داشته باشید.

چه اماکنی نیاز به خرید جاروبرقی سطلی دارند

خرید جاروبرقی سطلی  صنعت جارو ، همانند سایر دستگاه های مکنده جزو مایحتاج ضروری روزمره همه برای انجام امور نظافتی می باشد که بنا بر طراحی و تولید متنوع این دسته از جاروبرقی کاربران می توانند برای انجام امور نظافتی محیط زندگی و یا کار خود یکی از مدل های جاروبرقی سطلی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. از جاروبرقی سطلی خانگی می توان برای انجام نظافت منازل با متراژبالا و ادارات با متراژ متوسط و لابی مجتمع های تجاری و مسکونی و مسافرخانه های با تعداد اتاق کم نیز مورد استفاده قرار داد. از جاروبرقی خانگی سطلی آب وخاک نیز می توان هم برای مصارف خانگی وهم انجام امور نظافتی باغ ها ، تالارها ، سالن های ورزشی و استخرهای کوچک می توان تهیه و مورد استفاده قرار داد. در عین حال که مساحت و حجم زباله در محیط مورد نظر افزایش می یابد ، بهتر است از جاروبرقی های سطلی چند موتوره و با اندازه بزرگ تر و با کارایی های بیشتر تهیه و مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین متناسب با نوع منبع تغذیه موجود در محیط شما باید دستگاه مکنده تناسب با آن منبع تغذیه خریداری و مورد استفاده قرار بگیرد تا بتوان دستگاه را روشن و از آن استفاده کرد. برای انجام امور نظافتی هلدینگ ها ، ادارات ، اماکن دولتی ، بیمارستان ها ، هتل ها و سایر اماکنی که نیاز به رعایت سکوت دارند توصیه ما خرید جاروبرقی سطلی هتلی می باشد که به دلیل طراحی منحصر به فرد آن با وجود تعداد موتور بیشتر از میزان صدای بسیار کمتری نسبت به جاروبرقی های خانگی می باشد تا در زمان انجام امور نظافتی توسط اپراتور ، آلودگی صوتی ایجاد نشده و مزاحم استراحت و آرامش سکوت نگردد. در وب سایت صنعت جارو یک امتیاز ویژه برای کاربران خود قرار داده است که آن هم ساخت بدنه جاروبرقی سطلی می باشد که اگر در طی سال ها در اثر برخورد با اجسام و یا سقوط جاروبرقی موجب دفرمگی و ایجاد خط و خش در بدنه جاروبرقی شد نیازی به خرید جاروبرقی جدید نمی باشد و می توانید به وب سایت صنعت جارو مراجعه کرده و از میان رنگ های متنوع موجود در سایت صنعت جارو یکی را انتخاب و خریداری کرده و با صرف کمترین هزینه جاروبرقی سطلی خود را مجدد مثل روز اول کنید.بنابراین با خرید جاروبرقی سطلی از وب سایت صنعت جارو ، علاوه بر ارسال ایگان به سرار کشور و دارا بودن گارانتی هر یک از محصولات و خدمات پس از فروش طولانی مدت ، تمامی لوازم جانبی محصولات ارائه دهنده به مشتربیان خود را به راحتی در وب سایت صنعت جارو در دسترس کاربران خود قرار داده است.

 

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مورد استفاده قرار بگیرد مورد استفاده قرار برای انجام منبع تغذیه تولید شده جمع آوری محیط ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه از سوی ۲۰ شرکت تعداد ۲۵۰ موقعیت شغلی معرفی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه 20 شرکت حاضر هستند و از سوی آن‌ها 250 موقعیت شغلی ارائه شده است.

حمایت 3.5 میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی

وی یکی از مهمترین مسائل جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاه‌ها را موضوع اشتغال دانست و افزود: از این رو از 6 ماه قبل مقدمات برگزاری نمایشگاه کار با رویکرد اشتغال فراهم شد و هدف از این اقدام آن است که مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که با مباحث فنی و مهندسی در ارتباط هستند دعوت شوند و با معرفی توانمندی خود، ظرفیت‌های اشتغال زایی خود را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان چه در حین تحصیل و چه پس از فراغت از تحصیل ارائه دهند.

رهایی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در حوزه‌هایی چون نفت، گاز، صنایع هوایی و غذایی دانست و گفت: این شرکت‌ها 250 زمینه شغلی را در این نمایشگاه مطرح کردند و علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند نسبت به ثبت نام برای اشتغال در این شرکت‌ها اقدام کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص ارتباط این نمایشگاه با پلتفرم اشتغال و ارتباط با صنعت این دانشگاه با تاکید بر اینکه نمایشگاه کار مکمل پلتفرم ارتباط با صنعت است یادآور شد: هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط مناسب دانشگاه با صنعت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود