Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:29:29 GMT

تشکيل قرارگاه رفاه مردم به رياست وزير تعاون

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۷۵۲۱

خبرگزاری آریا- قرارگاه رفاه مردم با هدف بازسازی انقلابی مدیریت رفاه اجتماعی و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان کشور و به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آقای محمود کریمی بیرانوند، نایب رئیس «قرارگاه رفاه مردم» با بیان این مطلب گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از بزرگترین و مهم‌ترین دستگاه‌های دولتی و اجرایی در کشور است که جامعه هدفی به وسعت همه جمعیت کشور دارد و طیف متنوعی از ماموریت‌ها و وظایف متنوع را مانند صیانت از نیروی کار، ارتقای بهره وری نیروی کار، ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی کارگران و کارفرمایان، ایجاد تعادل در بازار کار، افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی، توسعه و ارتقای شاخص‌های رفاه اجتماعی، کاهش نرخ بروز آسیب‌های اجتماعی، گسترش و ارتقای بیمه‌های اجتماعی، پایداری و تعادل بین منابع و مصارف صندوق‌های بیمه اجتماعی، ارتقای کار آمدی نظام اداری و بهبود اثر بخشی نقش حاکمیتی شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود کریمی بیرانوند گفت: این قرارگاه، قرارگاه جهادی (غیر رسمی) برای طراحی‌های ویژه در بخش‌های مرتبط با رفاه مردم است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قرارگاه رفاه رفاه اجتماعی رفاه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • قرارگاه توسعه صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند