Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:34:07 GMT

وجود ٢٠ هزار آتش نشان افتخاری در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۸۰۶۹

وجود ٢٠ هزار آتش نشان افتخاری در شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی قانع بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به آموزش‌هایی که به افراد متقاضی ارائه شده است از افرادی که به صورت داوطلب و خودجوش اقدام به حضور در آتش نشانی کرده‌اند همچنان با این سازمان همکاری دارند.

وی افزود: با توجه به نیاز روز افزون شهر شیراز و همچنین افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی در این کلانشهر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز همچنان نیاز به جذب نیروهای جدید دارد از این رو درخواست‌های لازم به مقامات ارسال شده تا امکان جذب نیرو در سال ۱۴۰۱ را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع تاکید کرد: طی ۵ ماهه نخست امسال بالغ بر ۷۵۴۱ عملیات در سطح کلان شهر شیراز توسط آتش‌نشانان این کلان شهر انجام شده که از میان این عملیات ۲۴۸۳ عملیات در حوزه حریق ۲۹۵۵ مورد در حوزه امداد و عملیات مربوط به امداد حیات وحش نیز دو هزار و ١٠٣ مورد بوده است.

او یادآور شد: ۳۵ ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۲۸ هزار و ۵۶۳ مورد تماس با مرکز فوریت‌های آتش نشانی گرفته شده است که از این میزان ۵۳ هزار و ۱۷۰ مورد مزاحمت ثبت شده است.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: جشنواره شهر ایمن ۳ با هدف اقدامات پیشگیرانه از تاریخ هفتم مهرماه همزمان با روز آتش نشان و آغاز خواهد شد و اختتامیه این جشنواره نیز در اسفند ماه سال جاری انجام می‌شود.

وی افزود: محورهای مختلفی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است که از جمله این محورها می‌توان به توجه به ۲۲ محله پرخطر، آموزش دانش آموزان، بازدید از مراکز مذهبی و مساجد، تاکسی آتش نشان، آموزش به بسیج و توجه به فرهنگسراها اشاره کرد

کد خبر 5302040

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز شهرداری شیراز آتش نشانی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون کرونا تعاونی خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان عکس استانها ایلام ستاد ملی مقابله با کرونا آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان