Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@13:26:41 GMT

◄ پیام‌رسان‌ حقوقی برای مشاوره آسان و مطمئن

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۸۲۵۲

◄ پیام‌رسان‌ حقوقی برای مشاوره آسان و مطمئن

تین نیوز

امروزه خیلی از امورات کار و زندگی را با انواع کامپیوتر و موبایل انجام می‌دهیم و به سبک‌های آن هم عادت کرده‌ایم. یکی از این سبک‌ها امکانات و قابلیت‌هایی مثل گفتگو و چت کردن یا ارسال فایل و لینک است. این شیوه را خیلی‌ها نسبت به تماس تلفنی یا آنلاین می‌پسندد. به همین دلیل، خدمات حقوقی هم علاوه بر مشاوره تلفنی به صورت پیام‌رسان و به اصطلاح برخط نیز ارائه شده و از آن هم استقبال خوبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیام‌رسان حقوقی بنیاد وکلا برای مشاوره حقوقی به سبک واتساپی طراحی شده است و شما به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید و پیام متنی یا صوتی یا اسناد و مدارک لازم را برای مشاور حقوقی ارسال کنید تا پاسخ سؤال یا ابهام خود را دریافت کنید یا برای حل‌وفصل مشکل خود بهترین راهکار قانونی را از مشاوره حقوقی بخواهید.

برای آشنایی با امکانات و مزایای پیام‌رسان حقوقی بنیاد وکلا ادامه مطلب را بخوانید.

مزایای مشاوره حقوقی برخط

به پیام‌رسان حقوقی، مشاوره برخط هم می‌گویند. در این نوع مشاوره شما با یک وکیل یا متخصص حقوقی در محیطی شبیه پیام‌رسان‌ها وارد گفتگو می‌شوید و مسائل و مطالب خود را از طریق متن یا ویس برای وی ارسال می‌کنید. حال ببینیم چه ویژگی‌هایی در این روش وجود دارد.

مشاوره سریع و بدون معطلی

همیشه تعدادی از چند هزار متخصص حقوقی بنیاد وکلا، آنلاین و آماده گفتگوی مستقیم از طریق پیام‌رسان حقوقی هستند. همچنین می‌توانید با استفاده از امکانات جستجوی وکیل در پایگاه اینترنتی بنیاد وکلا مشاور خودتان را انتخاب کنید و اگر آنلاین نبود برای رزرو مشاوره اقدام کنید.

پوشش همه مشکلات حقوقی

مشاوره حقوقی از طریق پیام‌‌رسان‌ از جهت مطرح کردن موضوعات حقوقی یا انتخاب وکیل و متخصص تفاوتی با مشاوره حضوری یا تلفنی ندارد. شما قبل از استفاده از پیام‌‌رسان‌ حقوقی بنیاد وکلا می‌توانید اولاً بر اساس دسته‌بندی حقوقی، متخصص و کارشناسان را جستجو و بررسی و انتخاب کنید. ثانیاً هر موضوع حقوقی را می‌توانید با مشاور انتخاب خود بررسی کنید و اگر به مطالعه و بررسی بیشتر نیاز بود، برای مشاوره حضوری یا تلفنی یا مطالعه پرونده اقدام کنید.

بنابراین پیام‌رسان حقوقی همه مسائل حقوقی را پوشش می‌دهد؛ مانند مشکلات ملکی، ثبت احوال، مالیات، شرکت‌ها، انحصار وراثت، کیفری (جرائم)، دیوان عدالت اداری، اسناد رسمی، داوری، سربازی و نظام وظیفه، بیمه، بین‌‌الملل، روابط کار و کارگری، خانواده، جرایم رایانه‌ای (اینترنتی)، قراردادها، وصول مطالبات.

همچنین برای مشورت درباره تنظیم دادخواست مدنی یا شکوائیه کیفری یا هر اوراق قضایی می‌توانید از پیام‌‌رسان‌ حقوقی استفاده کنید.

انتخاب مبلغ حق‌المشاوره با شما

مشاوره حقوقی به روش‌های مختلف انجام می‌شود و هر کدام قیمت خودش را دارد. مثلا مشاوره برخط با پیام‌رسان ارزان‌تر از مشاوره حضوری است. از طرف دیگر، در وب‌سایت حقوقی بنیاد وکلا وکلا و متخصصان حقوقی فراوانی آماده اخدمات حقوقی هستند و هر کدام در انواع مشاوره قیمتی را بر اساس سابقه و تخصص خود تعیین کرده‌اند. بنابراین شما می‌توانید حق‌المشاوره‌ها را ببینید و آنها را در تصمیم و انتخاب خویش مدنظر قرار دهید.

هر گفتگو برای یک موضوع

در استفاده از پیام‌رسان حقوقی، شما در هر مشاوره می‌توانید یک موضوع یا مسئله حقوقی یا کیفری را مطرح کنید و مشورت بگیرید. در این حالت، دو طرف برای بررسی و حل یک مشکل تمرکز خواهند داشت‌‌.

پس از پایان مشاوره برخط می‌توانید نظر خود را حتی اگر رضایت نداشته باشید ثبت کنید تا موضوع از طریق پشتیبانی سایت پیگیری گردد.

مشاوره همگانی و جهانی

همه ایرانیان داخل کشور یا خارج از آن، با استفاده از فضای اینترنت می‌توانند از پیام‌رسان حقوقی یا خدمات دیگر بنیاد وکلا استفاده کنند.

بنابراین در هر نقطه از جهان یا در هر شهر و روستایی در ایران باشید، وکلایی زیادی را در کنار خود خواهید داشت.

خدمتی تمام‌وقت و بدون تعطیلی

فرقی نمی‌کند چه ساعتی از شبانه‌روز یا چه روزی از هفته یا تعطیل رسمی بودن با نبودن آن روز، می‌توانید از مشاوره حقوقی به سبک پیام‌رسان استفاده کنید. در بنیاد وکلا، همه روزه و همه ساعته تعدادی مشاور آنلاین حضور دارند و همچنین می‌توانید مشاوره با متخصص آفلاین را هم رزرو کنید.

چت و گفتگوی مستقیم با وکیل

وقتی مشاور حقوقی را انتخاب کردید و پس از مشاهده قیمت و پرداخت آن و پذیرفتن شرایط و قوانین گفتگو، وارد محیط پیام‌رسان می‌شوید. اولین و مهم‌ترین امکان هر پیام‌رسان، چت و گفتگوی مستقیم است که می‌توانید پیام خود را بنویسید.‌

البته قبل از نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه، می‌توانید از گزینه انصراف استفاده کنید و به جستجو و انتخاب وکیل ادامه دهید.

مشاهده پروفایل وکلا و متخصصان

یکی از قسمت‌های جذاب پیام‌‌رسان‌‌ها مشاهده پروفایل اشخاص است. در پیام‌‌رسان‌ حقوقی نیز این قابلیت با امکانات بیشتر وجود دارد. شما از طریق پروفایل وکلا و کارشناسان حقوقی، علاوه بر تصویر ایشان، با سابقه علمی و عملی آنها آشنا می‌شوید که در انتخاب شما مؤثر است. همچنین فعالیت‌های مختلف حقوقی این متخصصان که در سامانه حقوقی و پایگاه خبری بنیاد وکلا انجام داده‌اند قابل‌مشاهده است؛ مانند تعداد مشاوره‌های ارائه شده و نظرات مشتریان.

ارسال پیام متنی و صوتی

در محیط گفتگو و چت با وکیل، مانند پیام‌رسان‌های دیگر که به آنها عادت دارید، می‌توانید حرفتان را تایپ و پیامتان را ارسال کنید با اینکه حرفتان را بزنید و صدایتان را بفرستید.

ارسال مدارک و دلایل

مشکلات حقوقی و کیفری غالباً به مدارک و اسنادی وابسته هستند و هنگام مشاوره لازم است وکیل یا کارشناس حقوقی آنها را ببیند. در پیام‌‌رسان‌ حقوقی این امکان وجود دارد که شما به صورت محدود تعدادی از مدارک و اسناد پرونده قضایی را ارسال کنید. البته درباره پرونده‌های سنگین و پیچیده لازم است همه آن مطالعه شود. در این صورت باید از خدمت حقوقی دیگری به نام مطالعه پرونده استفاده کنید. مطالعه پرونده خودش کار تخصصی و پیچیده‌ای است که از عهده وکیل مطالعه پرونده بر می‌آید تا بتواند بهترین راهکارهای قانونی را به موکل یا وکیل مدافع ارائه کند.

حفظ حریم خصوصی موکلان

یکی از نکات مهم در هر مشاوره، حفظ حریم خصوصی و رازداری است. در پیام‌‌رسان‌ حقوقی نیز این موضوع رعایت شده است تا کاربران با خیالی آسوده مسائل و مشکلات خود را در گفتگو با مشاور مطرح کنند.

تبادل لحظه‌ای پیام

در پیام‌‌رسان‌ حقوقی پیام‌ها به صورت سریع و آنی رد و بدل می‌شود و به نصب برنامه مجزا نیازی نیست. پاسخ‌ها و پیام‌های مشاور از طریق همان وسیله ارتباطی که استفاده می‌کنید (موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و رایانه) به شما می‌رسد.

رضایت مشتریان

استفاده‌کنندگان مشاوره برخط می‌توانند نظر و میزان رضایت خود را درباره مشاوره‌ای که داشته‌اند ثبت کنند. همچنین کسانی که مشاوری را انتخاب می‌کنند می‌توانند از نظرات قبلی مشتریان وی باخبر شوند و بر اساس آن تصمیم بگیرند.

استفاده از همه امکانات ارتباطی

شما با امکانات پیام‌‌رسان‌ها مثل واتساپ آشنا هستید و از آنها استفاده می‌کنید. در پیام‌‌رسان‌ حقوقی بنیاد وکلا همان قابلیت‌ها وجود دارد؛ اما یک امتیاز ویژه دارد و آن اینکه فقط می‌توانید با وکیل یا کارشناس حقوقی ارتباط بگیرید!

در همین مطلب خیلی از امکانات پیام‌‌رسان‌ حقوقی بنیاد وکلا بیان شد؛ اما اگر برای اولین بار است با پایگاه خبری بنیاد وکلا یا خدمات حقوقی آن آشنا می‌شوید، پیشنهاد می‌شود با همین پیام‌رسان حقوقی شروع کنید و پس از آنکه رضایت داشتید که قطعاً این‌طور خواهد بود، از بقیه خدمات بنیاد وکلا هم استفاده کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حقوقی بنیاد وکلا پیام رسان حقوقی مطالعه پرونده مشاوره حقوقی استفاده کنید مشاوره برخط برای مشاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در مقابل سرمایه گذاری در بخش تولید باید مطمئن باشند سود تضمینی دریافت می کنند

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در خصوص لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و پیشنهاد دولت مبنی بر کاهش مالیات عملکرد تولید خاطرنشان کرد: کسانی که در بخش تولید در کشور فعالیت دارند، در واقع در حال ارائه خدمت به مردم هستند. این افراد سرمایه خودشان را در خدمت اقتصاد کشور قرار داده اند. هر چقدر این بخش را تقویت کنیم، اقتصاد کشور رو به بهبودی می رود و سطح زندگی مردم افزایش می یابد. بنابراین، باید حمایت حداکثری از تولید در دستور کار باشد.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت و گو با قدس خاطرنشان کرد: در طرف مقابل، کسانی که در عرصه های سفته بازی و سوداگری فعال هستند، تنها سود و منافع خودشان را در نظر دارند و به ضرر اقتصاد کشور عمل می کنند. مقابله با این فعالیت ها و اخذ مالیات از این حوزه ها می تواند کارگشا باشد. به نحوی که تولید از جذابیت بیشتری برخوردار شود و سرمایه ها به این حوزه سوق داده شود.

جوکار گفت: در نظر گرفتن مشوق های مالیاتی برای سرمایه های خرد مردمی می تواند به جذب سرمایه ها به بخش های مولد اقتصاد کشور کمک کند. نیاز است در کنار این مشوق ها به اعتمادسازی برای مردم اقدام کنیم. مردم باید مطمئن باشند که در مقابل سرمایه گذاری هایی که انجام می دهند، سود تضمینی دریافت می کنند. در این صورت است که سرمایه هایشان را در بخش های مولد اقتصاد کشور به کار می اندازند.

وی ادامه داد: با توجه به پیشنهاداتی که در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم مبنی بر کاهش مالیات عملکرد تولید، در نظر گرفتن مشوق های مالیاتی برای سرمایه گذاری های خرد مردمی و مقابله با سوداگری این لایحه مهم ترین لایحه دولت در راستای تحقق شعار سال است. رویکرد دولت در اعطای مشوق های هدفمند در زمینه مناطق کمتر برخوردار زمینه را برای توسعه متوازن کشور نیز فراهم خواهد کرد.

جوکار گفت: امروز اگر مردم دارایی هایشان را در بازارهایی مانند سکه، طلا و ارز سرمایه گذاری می کنند، به این دلیل است که می خواهند ارزش پول خودشان را حفظ کنند. در شرایطی که بتوانیم به مردم در خصوص سود حاصل از سرمایه گذاری شان اطمینان دهیم، قطعاً آن ها ترجیح می دهند سرمایه هایشان را در بازارهای مولد به کار بیندازند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: ایجاد ثبات اقتصادی در کشور و کنترل تورم می تواند بستری برای اجرای پیشنهادات مطرح شده در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم باشد. این لایحه با این ویژگی ها باید با فوریت در مجلس مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.

گفتنی است، سال جاری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است. به عقیده بسیاری از کارشناسان، تحقق این شعار مستلزم رونق بخشیدن به تولید و مقابله با فعالیت های مخرب در کشور است.

لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم با هدف مقابله با سوداگری توسط دولت به مجلس ارائه شده است. کارشناسان اعتقاد دارند که دولت با ارائه این لایحه، اولین گام را در راستای بهبود وضعیت اقتصاد کشور به نفع تولید برداشته است. به زعم آنان، حالا مجلس وظیفه دارد به سرعت به بررسی این لایحه بپردازد و با تصویب آن قدم موثری در زمینه حمایت از تولید بردارد.

در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم، پیشنهاداتی همچون کاهش مالیات عملکرد تولید به میزان 40 درصد، حمایت از صادرات و شرکت های صادرات محور، معافیت مالیاتی مناطق آزاد، مشوق های مالیاتی برای سرمایه گذاری های خرد مردمی و معافیت های مالیاتی 100 درصدی برای سرمایه گذاری در مناطق کمتر برخوردار مطرح شده است.

ارائه مشوق‌های مالیاتی جدید به بخش تولید که در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم مطرح شده است، نظیر اعطای معافیت 100 درصدی سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر برخوردار یا اعطای مشوق‌های هدفمند در جهت جلوگیری از خام‌فروشی صنایع و توسعه زنجیره ارزش، جذابیت و رقابت پذیری صنعت و تولید کشور را برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی داخلی و همچنین بازارسازی در بازار جهانی افزایش‌ می‌دهد.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • مردم در مقابل سرمایه گذاری در بخش تولید باید مطمئن باشند سود تضمینی دریافت می کنند
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود