Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان گفت: با کاری جهادی در سه سال گذشته ساخت ۳۲۴ کیلومتر راه در شهرستان بشاگرد هدف گذاری و عملیاتی شد.

فریدون همتی در بازدید از طرح‌های شهرستان بشاگرد افزود: بخشی از این طرح‌ها تکمیل و بخش دیگری در حال اجراست و منابع اعتباری در این زمینه به شهرستان بشاگرد تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امسال و سال آینده بخش عمده‌ای از جاده‌های شهرستان بشاگرد آسفالت و زیرسازی می‌شود و مطعالعات راه سازی در دستور کار فرمانداری و مدیریت بحران قرار دارد.


همتی افزود: طرح‌های بزرگی شامل آبرسانی از سد جگین به شهر سردشت و روستا‌های در طول مسیر و آبرسانی از سد سهران به شهر گوهران و روستا‌ها انجام شد.


استاندار هرمزگان گفت: پروژه‌های آبخیزداری نیز در بسیاری از روستا‌های این شهرستان اجرایی شد که برای تامین آب کشاورزی، حفظ محیط زیست و مهار روان آب‌ها بسیار مفید و موثر است.


همتی با اشاره به ساخت شش مدرسه شبانه‌روزی و خانه‌های بهداشت در شهرستان بشاگرد، گفت: زیرساخت‌های راه‌اندازی ناحیه صنعتی شهرستان بشاگرد نیز در حال انجام است.


استاندار هرمزگان افزود: طرح راه‌اندازی کارگاه آموزشی ویژه قالی بافی در شهر سردشت در حال انجام است و ۷۰ نفر نیروی حرفه‌ای و حدود ۸۰۰ نفر نیروی آموزش دیده در زمینه تولید قالی در شهرستان بشاگرد فعال هستند که حمایت ویژه‌ای از این صنعت در این شهرستان می‌شود.


فریدون همتی گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، صنایع دستی، کشاورزی، رساندن محصولات کشاورزی این شهرستان به بازار مصرف و ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، از دیگر برنامه‌ها در زمینه رونق تولید و اشتغال‌زایی در شهرستان بشاگرد است.


وی افزود: با انجام مطالعات اکتشافی در حوزه معدن، دو معدن با ظرفیت بیش از ۱۰۰ هزار تن آهن منگنز در این شهرستان شناسایی شده که پیگیر جذب سرمایه‌گذاری در این معادن هستیم.




منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بشاگرد راه ارتباطی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان به قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی و بهسازی شد.

اسماعیلی به برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی آن طی امسال  اشاره کرد و گفت: در ۲ لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد