Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@11:04:39 GMT

رییس سازمان پدافند غیرعامل با وزیر دفاع دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۸۶۱۴

رییس سازمان پدافند غیرعامل با وزیر دفاع دیدار کرد

 سردار سرتیپ پاسدار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با وزیر دفاع بر تعامل گسترده تر این سازمان در اجرای ماموریت های خطیر محوله با وزارت دفاع تاکید کردند.

در این دیدار سردار جلالی، ضمن تبریک انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، برای وی و مجموعه وزارت دفاع آرزوی توفیق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نقش راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مصونیت بخشی و بازدارندگی کشور و دستیابی به «ایران قوی»، همکاری، هماهنگی و هم افزایی بین پدافند غیرعامل و صنایع دفاعی کشور را ضروری توصیف کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با اشاره به تحولات فناورانه در عرصه تهدیدات، تجارب امیر آشتیانی در عرصه‎های مختلف خدمت در نیروهای مسلح را نقطه قوتی برای مدیریت وزارت دفاع عنوان کرد که می‌تواند به شناسایی و احصای نیازهای نیروهای مسلح در برابر تهدیدات به ویژه تهدیدات نوین و برطرف کردن آن کمک شایان توجهی داشته باشد.

سردار جلالی با اشاره به نقش وزارت دفاع در توسعه صنایع بومی پدافند غیرعامل، به رشد این صنایع در بخش‌های پدافند زیستی، سایبری، شیمیایی و پرتویی اشاره کرد و با بیان تجربه موفق سازمان سپند در تولید نخستین آزمایشگاه سطح 3 ایمنی زیستی کشور به صورت صد در صد بومی و بسته تجهیزات مقابله با تهدیدات CBRNE برای نیروی‌های عملیات شهری، افزود: توسعه این صنایع با پشتیبانی‌های وزارت دفاع ضمن ارتقای توان بازدارندگی کشور یک گام بلند در مسیر ارتقای آمادگی‌های نیروهای عملیاتی در برابر تهدیدات نوین است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این دیدار با اعلام آمادگی کامل وزارت دفاع از طرح ها و برنامه های سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: در دوره جدید وزارت دفاع با تشکیل "کارگروه ویژه‌ای" موضوعات اولویت دار پدافند غیرعامل پیگیری خواهد شد و از آنجا که وزیر دفاع نایب رئیس کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت می باشد، بسترهای لازم جهت تعامل هرچه بیشتر سازمان پدافند غیرعامل با دستگاه های کشوری در راستای ایمنی سازی مراکز و ارتقاء قابلیت حفاظت از اماکن و تاسیسات و افزایش آستانه مقاومت ملی در مقابل تهدیدات احتمالی فراهم خواهیم کرد .

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه وزارت دفاع و سازمان های صنعتی آن به لحاظ دارا بودن طرحها، ایده ها و زیر ساخت های فن آورانه می توانند نقش مهمی در مصون سازی کشور در مقابل تهدیدات احتمالی ایفا نمایند ابراز امیدواری کرد با همکاری های فی مابین، تعاملات در حوزه‌های مختلف و مورد علاقه توسعه یافته و از این رهگذر بتوانیم نقش موثری در کسب امنیت پایدار در توسعه ی کشور و پایدار سازی زیرساخت های حیاتی کشور برداریم./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر دفاع سردار جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد

وزیر دفاع در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگ‌های در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

در این ملاقات ژنرال «روسلان ژاک سیلیکوف» وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزرای دفاع شانگ‌های پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملاً آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی است.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟