Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در نامه‌ای به نمایندگان مجلس، خواستار «موافقت با استعفای امیرحسین قاضی‌زاده» جهت ریاست بنیاد شهید شدند.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خواستار موافقت آنان با استعفای «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نماینده مردم مشهد، جهت تصدی معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شدند و تاکید کردند: قاضی‌زاده از جانبازان دفاع مقدس با سابقه چهار دوره حضور موثر در مجلس شورای اسلامی، دارای سابقه فعالیت در بنیاد شهید و از مسئولان راهبردی نظام است که برنامه جامعی برای تحول در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه آمده است:

«نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیات

با عنایت به انتخاب جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی رئیس جمهور محترم و لزوم موافقت نمایندگان محترم با استعفای ایشان، به نمایندگی از خیل کثیر ایثارگران، از شما عزیزان تقاضامندیم با استعفای ایشان موافقت فرمایید.

جناب آقای دکتر قاضی زاده از جانبازان دفاع مقدس با سابقه چهار دوره حضور موثر در مجلس شورای اسلامی، دارای سابقه فعالیت در بنیاد شهید و از مسئولان راهبردی نظام هستند که برنامه جامعی برای تحول در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند.

بنیاد شهید به تعبیر امام راحل، افضل ادارات است که در سال‌های پایانی خدمت‌رسانی به آخرین نسل‌های ایثارگران است و از نمایندگان و سایر مسئولان در دستگاه‌های دیگر تقاضا داریم همکاری و مساعدت لازم را برای کارآمدی بیشتر این نهاد که با مشکلات عدیده مواجه است، مبذول فرمایید».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران مجلس شورای اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید مجلس شورای قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم، گفت: سبک زندگی شهدا و ترویج آن‌ها امروز وظیفه همه ما است و همه باید تلاش کرد که کشور را به جایگاهی که مدنظر امام و رهبری است برسانیم

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمود پاکدل، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در آئین معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم کرده و از میانگین کشوری بالاتر است.

وی افزود: این استان دارای شخصیت‌های مدیریتی، فرهیخته علمی است که در سطح کشور حضور دارند و خدمات آن‌ها به‌کل مردم ایران می‌رسد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: سبک زندگی شهدا و ترویج آن‌ها امروز وظیفه همه ما است و همه باید تلاش کرد که کشور را به جایگاهی که مدنظر امام و رهبری است برسانیم و آرزوی شهدای ما یا شهادت یا زیارت بود و امروز به برکت خون شهدا، زیارت حرم مطهر امام علی علیه‌السلام و حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و دیگر ائمه میسر شده است.

وی در خصوص عملیات وعده صادق تصریح کرد: ۷۲ ساعت قبل از عملیات اطلاع داده‌شده بود و بیان داشتند چه درخواستی دارید تا شما از این عملیات منصرف شوید اما ایران از حق خود کوتاه نیامد؛ در این عملیات کشورهای زیادی از طرق مختلف به دنبال انصراف ایران بودند، اما در نهایت به همت سپاه پاسداران موشک‌های ایران از لایه‌های دفاعی عبور پیدا کرد و نقطه موردنظر هدف قرارگرفته شد که این موضوع باید قدر دانسته شود.

پاکدل با بیان اینکه در توجه به خانواده شهدا و ارج نهادن آن‌ها وظیفه داریم، خاطرنشان کرد: ما در هر جایگاه و کسوت باید خانواده شهدا را تکریم کنیم.

وی افزود: طرحی با عنوان قوانین شناخت و همراه با محاسبه با بار مالی نوشته شد که اعتبارات از ۳۰ هزار میلیارد به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم، گفت: فقط در حوزه درمان بودجه ما از چندین وزارتخانه با ۱۸ هزار میلیارد تومان بیشتر است که بتوان بخشی از رنج و مشقت جراحات ناشی از دفاع مقدس جبران شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین از خدمات رضا پارسیان نژاد تقدیر شد و حجت‌الاسلام قدرت الله خرم‌روز به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

کد خبر 751799

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • تخصیص ارز ترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری