Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:18:51 GMT

عضو شورای شهر: همدان ظرفیت توسعه گردشگری مذهبی را دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۰۱۵۶

عضو شورای شهر: همدان ظرفیت توسعه گردشگری مذهبی را دارد

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ناصر صفری‌افلاکی در نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای شهر همدان اظهار داشت: شهر همدان دارای ظرفیت‌های گردشگری مذهبی بی‌نظیر است و براین اساس می‌تواند چهارمین شهر مذهبی کشور برای جذب انبوه گردشگر در این حوزه باشد.

وی قرارگیری همدان در مسیر زیارتی عتبات عالیات و کربلای معلی بیان کرد: این مسیر پرتردد زمینه ساز رونق گردشگری مذهبی در شهر همدان است که باید نسبت به برنامه ریزی در راستای جذب گردشگر اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری افلاکی توسعه گردشگری را یکی از اولویت‌ها و رویکردهای اساسی کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان برشمرد و گفت: برای رفع موانع و مشکلات این حوزه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته گردشگری مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان یک مجموعه تخصصی است که در این حوزه کمک خواهد کرد، افزود: برای حفظ آثار تاریخی و گردشگری همدان عزم ملی نیاز است.

این عضو شورا بر ضرورت تشکیل ستاد حفظ آثار گردشگری و تاریخی تاکید کرد و گفت: معتقدم در این زمینه تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید همراه باشند و یک کار ستادی شکل بگیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه حافظ جایگاه بوعلی‌سینا به معنای واقعی آن هستیم، گفت: شهر همدان با بهره‌گیری از ظرفیت این چهره و شخصیت بین‌المللی می‌تواند در حوزه طب سنتی برند باشد و نسبت به راه‌اندازی مرکز درمان طب سنتی و گسترش پرورش گیاهان دارویی اقدام شود.

صفری‌افلاکی با بیان اینکه همدان در چند دهه گذشته در زمینه کیفیت نان در کشور زبانزد بوده است؛ پیشنهاد داد: می‌توان با فعال ساختن مجدد این فعالیت صنفی، نان سبوس‌دار را به عنوان سوغات همدان تولید و توزیع کرد چرا که در زمینه تولید انگشت‌پیچ و حلوا زرده موفق عمل نشده است.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر همدان همدان کمیسیون فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر همدان همدان کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان همدان کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان کمیسیون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، گفت: سرکوب تجمعات دانشجویی نشانه ترس دولتمردان آمریکا بیداری عمومی مردم‌شان است.

به گزارش فارس، محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون «سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا»، گفت: آمریکایی‌ها در عمل خلاف شعار‌های خود عمل می‌کنند. آزادی و حقوق بشر جز شعار‌های آمریکا است. آمریکا مجسمه آزادی را به عنوان نماد خود قرار داده تا به جهانیان بقبولاند که مدافع آزادی است.

وی افزود: امروز آمریکا ۱۸۰ درجه خلاف شعار‌های خود عمل می‌کند. چرا که فرزند نامشروعش در منطقه رو به زوال است. از این رو تمام ملاحظات را کنار گذاشته و روی حقیقی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در درون کشور خود هم دست به اقدامات ضد بشری می‌زند و دانشجویان و اساتید صلح‌طلب را سرکوب می‌کند. پلیس آمریکا به صورت وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند. این برخورد‌ها پرده از تفکر لیبرال برداشت.

کوثری در خاتمه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق چهره استبدادی آمریکا را به جهانیان نشان داد. نظام صهیونیست در حال سقوط است. با این سرکوب‌ها سعی در جلوگیری از این امر را دارند، اما نمی‌دانند هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!