Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی ایتالیا از ۱۸ شهریور در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ناشنوایان آغاز شد و تا ۳۰ شهریور ادامه دارد.

ابراهیم کیخا، محمود علیمردانی، رحمت کلته، کوهنشین و حسام الدین خیراندیش به نمایندگی از گلستان به همراه امیرحسین زارع، امیر افخمی، جعفر علیزاده، سید احمد حسینی، وحید طالبی، محمدرضا مقدادی و مجتبی کاظمی ۱۲ والیبالیست دعوت شده به اردوی آمادگی هستند که زیر نظر محمد ترکاشوند (سرمربی) و سید نعمت مقیمی و داود آهنگری (مربیان) تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات قهرمانی جهان والیبال ناشنوایان از یکم مهرماه در ایتالیا آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

**

فرماندار کلاله در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان گفت: در یک‌ ماه گذشته ۲۰۰ مورد بازدید مشترک از خبازی‌های شهرستان صورت گرفت که منجر به معرفی ۱۳ نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی شد.

محمد ابراهیمی تودرواری عمده تخلفات این خبازی‌ها را فروش خارج از شبکه آرد، کم فروشی و عدم رعایت ساعت پخت عنوان کرد و افزود: بازرسان در ۲ شیفت کاری از خبازی‌ها بازدید می‌کنند.

**

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: کتاب‌های درسی دانش آموزان استان این هفته بین مدارس توزیع می‌شود و دانش آموزان اول مهر می‌توانند کتاب‌های خود را از مدارس دریافت کنند.

قدرت الله نظری افزود: سه میلیون و ۶۰۰ هزار جلد کتاب درسی سهمیه دانش آموزان استان ارسال شده که شامل ۱۰۰ درصد کتب مقطع ابتدایی و متوسطه اول و ۸۵ درصد مقطع متوسطه دوم است.

وی ادامه داد: کتاب‌های باقی مانده نیز تا اول مهر ارسال می‌شود.

**

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: هفت بازارچه صنایع دستی با بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در استان در حال ساخت است که ۲ بازارچه در علی‌آبادکتول و مینودشت به‌زودی به بهره برداری می‌رسد.

احمد تجری اظهارداشت: ۱۲ فروشگاه مجازی صنایع دستی در گلستان فعال است و بیش از ۷۰ هنرمند صنایع دستی در استان تولیدات خود را در شبکه‌های اجتماعی عرضه می‌کنند.

گلستان بیش از ۳۰ هزار هنرمند دارای پروانه فعالیت در بخش صنایع دستی دارد.

**

فرمانده انتظامی بندرترکمن گفت: در پی ارتکاب اعمال مجرمانه و جرائم متعدد همچون ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تیراندازی و شرارت دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمدعلی کریمی افزود: ماموران متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

**

سه جلد کتاب پزشکی با موضوعات پیشینه و خدمات، اسناد و تصاویر و تاریخ شفاهی پزشکی در سرزمین گرگان رحمت الله رجایی نویسنده و پژوهشگر گلستانی رونمایی شد.

**

ملوک طلوع نژاد بازیگر گلستانی و پیشکسوت نمایش رادیو که به دلیل ابتلا به کرونا و قارچ سیاه در بیمارستان بستری بود پس از چند هفته درگیری با بیماری امروز جان خود را از دست داد.

**

فرماندار گرگان در جلسه ستاد کرونای مرکز گلستان گفت: با افزایش و تجهیز مراکز جدید تجمیعی تزریق واکسن کرونا در شهرستان، روند واکسیناسیون سرعت خوبی پیدا کرده و این ظرفیت وجود دارد که روزانه تا ١٠ هزار دُز واکسن تزریق شود.

محمد حمیدی افزود: تاکنون بیش از ٢٠٠ هزار دُز واکسن تزریق شده که ۶۵ درصد آن نوبت اول و ٣۵ درصد نیز تزریق نوبت دوم بود.

**

مدیر امور منابع آب گرگان گفت: با تخریب دیواره کشی اطراف رودخانه زیارت گرگان پنج هزار متر مربع از حریم این رودخانه آزادسازی شد.

امین عموزاد افزود: مطابق قانون توزیع عادلانه آب، ساخت هر گونه اعیانی در حریم و بستر رودخانه ممنوع است و با نظر مقام قضایی نسبت به تخریب و قلع و قمع اعیانی اقدام می‌شود.

وی به مالکان اراضی مجاور رودخانه توصیه کرد قبل از هر گونه ساخت و ساز نسبت به اخذ استعلام حریم کیفی و کمی رودخانه‌ها از امور منابع آب اقدام کنند.

**

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: با عبور امواج کم فشار احتمال وقوع بارش‌های پراکنده امشب در ارتفاعات استان وجود دارد اما فردا دمای هوا افزایش نسبی خواهد یافت.

سمیه ملاحی افزود: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته هم با ورود موج جدید بارشی افزایش ابر و بارش‌های پراکنده برای استان پیش بینی شده و روزهای پایانی هفته نیز سامانه بارشی جدیدی وارد گلستان می‌شود.

برچسب‌ها بندرترکمن صنایع دستی والیبال کتاب درسی کلاله گنبدکاووس آرد ویروس کرونا گرگان مینودشت گلستان علی آباد کتول انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرترکمن صنایع دستی والیبال بندرترکمن صنایع دستی والیبال کتاب درسی کلاله گنبدکاووس آرد ویروس کرونا گرگان مینودشت گلستان علی آباد کتول انتظامی گلستان گفت صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم

صنایع دستی به‌عنوان نماد فرهنگی، هویت و تاریخ یک کشور است باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت. محمد معتمدی خواننده موسیقی‌های سنتی توصیه‌ای را به مردم برای استفاده هرچه بیشتر از صنایع دستی در منزل ارائه داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت