Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@08:56:01 GMT

فواید بی‌ نظیر آب نمک برای سلامت پوست

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۰۴۰۹

فواید بی‌ نظیر آب نمک برای سلامت پوست

به گزارش mydcsi، بسیار معمول است که مردم از مصرف نمک خودداری کنند. این می‌تواند باعث نفخ شود و به فشار خون بالا کمک کند. ام، برای پوست شما، نمک می‌تواند معجزه کند. چه در حال غواصی در اقیانوس باشید و چه از معجون خود در خانه استفاده کنید، آب نمک می‌تواند برای پوست شما مفید باشد.

یک درمان عالی برای انواع بیماری‌های پوستی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، منیزیم، کلسیم و پتاسیم همه مواد معدنی دوستدار پوست هستند که در نمک دریا یافت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مواد معدنی فواید بسیار زیادی دارند، زیرا به مبارزه با باکتری‌های ایجاد کننده آکنه، عفونت‌های پوستی و تسریع روند بهبود کمک می‌کنند.

افرادی که پوست چرب دارند می‌توانند از شستشو با محلول آب شور با توانایی‌های کاهش رطوبت که می‌تواند به کنترل چربی اضافی که منجر به انسداد منافذ می‌شود، کمک کنند.

اگر اگزما دارید، می‌توانید با استفاده از آب نمک در روال مراقبت از پوست خود واقعا سود ببرید، زیرا منیزیم یک ماده معدنی ضد التهابی و ضد میکروبی است که خارش و رطوبت باکتری‌ها و قارچ‌ها را که باعث اگزما می‌شود، کاهش می‌دهد.

لایه بردار ملایم

نمک دریا علاوه بر عنصر «تمیزی»، به عنوان یک لایه بردار عالی عمل می‌کند که منافذ را برای تمیز کردن عمیق‌تر مسدود کرده، گردش خون را افزایش می‌دهد و به پوست شما اجازه می‌دهد مرطوب کننده‌ها و سایر درمان‌ها را بهتر جذب کند. اگر پوست حساسی دارید، باید از آب نمک در قسمت‌هایی از پوست که نازک‌تر است و به راحتی تحریک می‌شود، استفاده نکنید. 

اسکراب جوان کننده

اگر پوست حساسی ندارید و به دنبال پوست لطیف‌تری هستید، نمک دریا را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید. یکی از مزایای آب نمک برای پوست این است که به گردش سلول‌های پوست کمک می‌کند و باعث می‌شود پوست شما بافت نرم‌تری داشته باشد.

ضد شوره سر

لازم نیست از آب نمک تنها برای صورت خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از آن برای مو‌های خود استفاده کنید. آب نمک به شل شدن و رفع شوره سر کمک می‌کند و در عین حال گردش خون را برای پوست سالم‌تر تحریک می‌کند. همچنین نمک دریا با جذب روغن و رطوبت اضافی مانع از رشد قارچ می‌شود. 

پربیننده ترین بازگشایی مدارس منوط به واکسیناسیون دانش آموزان ثبت‌نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب فعال شد تولید واکسن، انقلابی در درمان سرطان / موفقیت جدید شرکت بایون‌تک عوارض بعد از واکسیناسیون را بشناسیم ۱۰۰ میلیون واکسن کرونا تا آذر امسال وارد کشور می شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سلامت پوست برای پوست پوست شما نمک دریا آب نمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو

 ویدیویی از بازخوانی آواز «ساقی بیا» محمدرضا شجریان توسط حمیدرضا ترکاشوند در فضای مجازی بازنشر پیدا کرده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # موسیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • فواید و خواص آب سیب زمینی
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض
  • فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند