Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی عصر شنبه در آئین رونمایی از سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده (طرح ولایت) که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: راه اندازی این سامانه نقطه عطفی برای اقتصاد و فضای کسب و کار استان و کشور خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اجزای حاکمیت در استان با انسجام و هم افزایی در راستای تحقق منویات رهبری تلاش می‌کنند، گفت: بروکراسی‌های اداری موجب خستگی و فرار سرمایه گذاران شده است و با راه اندازی و اجرای این سامانه می‌توانیم با جذب سرمایه گذاران بیشتر در راستای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش رفاه و معیشت مردم گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این سامانه به طور پایلوت در استان خراسان شمالی راه اندازی و سپس در سایر استان اعمال خواهد شد، افزود: در این سامانه در استان مجوزهای بی نام سرمایه گذاری برای ۸۶ طرح با ۲ هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان اعتبار به دو زبان فارسی و انگلیسی بارگذاری شده است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه راه اندازی این سامانه زمان صدور مجوز سرمایه گذاری را صفر خواهد کرد، گفت: تمامی مجوزهای لازم از جمله تهیه طرح توجیه فنی و اقتصادی، واگذاری زمین، استعلام تمامی دستگاه‌ها، کارگروه‌ها و موافقت اصولی و جواز تأسیس صادر و بانک عامل برای ارائه تسهیلات مشخص شده است و سرمایه گذار قرار نیست به هیچیک از ادارات مراجعه کند.

وی افزود: ظرفیت معادن استان در قالب تعریف طرح‌های سرمایه گذاری با حداقل اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان در این سامانه به نمایش گذاشته شده است.

شجاعی در انتها گفت: در این سامانه ٣٢ پروژه ناتمام بخش دولتی به ارزش ٧۶٢ میلیارد تومان برای واگذاری به بخش خصوصی بارگذاری شده است و در آینده طرح‌های سرمایه گذاری حوزه شهرداری‌ها نیز بارگذاری خواهد شد.

کد خبر 5302364

منبع: مهر

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی جذب سرمایه گذاری محمدعلی شجاعی استانداری خراسان شمالی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعاونی گرگان اردبیل ایلام عکس استانها ستاد ملی مقابله با کرونا سرمایه گذاری خراسان شمالی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت