Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی قلیان روز شنبه با حضور در مرکز واکسیناسیون تجمیعی خاقانی، روند ارائه خدمات در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد و با ارائه توصیه های کاربردی افزود: در حال حاضر متولدین سال های قبل از ۱۳۶۵ مشمول دریافت واکسن کرونا هستند.
وی ادامه داد: در مناطق حاشیه شهر مشهد نیز واکسیناسیون متولدین سالهای قبل از ۱۳۷۰ به همت بسیج جامعه پزشکی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۴۳ پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیرپوشش این دانشگاه راه اندازی شده است.
وی افزود: این پایگاه ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، تایباد و کاشمر راه اندازی شده‌اند.
دکتر قلیان با بیان اینکه از مجموع مراکز واکسیناسیون ۲۷ پایگاه تجمیعی است که با مشارکت سایر سازمان ها و ارگان ها به منظور گسترش خدمات رسانی و سهولت در دسترسی شهروندان به پایگاه های واکسیناسیون راه اندازی شده است ادامه داد: پیرو هماهنگیهای انجام شده با شهرداری و نمایشگاه بین المللی مشهد قرار است بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی و تجمیعی شرق کشور نیز در این هفته در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح گردد.
وی گفت: با ورود محوله های جدید واکسن کرونا به استان، روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری در حال انجام است و با افزایش جمعیت هدف واکسیناسیون در راستای رفاه حال همشهریان ۶ مرکز واکسیناسیون دیگر در مشهد ایجاد شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزوده شدن مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب "نشان" افزود: کاربران نقشه و مسیریاب "نشان"  می‌توانند به نشانی دقیق  مراکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باشند و در زمان فراخوان با توجه به منطقه مسکونی خود به نزدیکترین محل واکسیناسیون مراجعه نمایند.
۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند. این دانشگاه به عنوان قطب پزشکی در شرق کشور دارای حدود ۱۰ هزار دانشجو و ۲۵ هزار کارمند بهداشتی و درمانی است.
 براساس آخرین آمار رسمی تاکنون پنج میلیون و ۲۷۵ هزار و ۵۶۷ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۴۴۴ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۱۳ هزار و ۸۲۴ نفر رسیده است.
همچنین تاکنون چهار میلیون و ۵۳۸ هزار و ۴۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد طرح واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد طرح واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا مشهد طرح واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است

دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در خصوص شایعات تغییر در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی گفت: هیچ گونه تغییری در این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی رخ نداده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، صد و نود و نهمین جلسه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ایمان افتخاری، دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از این جلسه در خصوص نهایی‌سازی پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی بیان کرد: در جلسه 198 مورخ 11/02/1403 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی مطرح و به اتفاق آراء کلیات آن تصویب و مقرر شد جزئیات سند مذکور در جلسات آتی شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در این جلسه ابتدا اصول و مبانی ارزشی سند مورد بحث قرار گرفت و لزوم توجه به این مبانی و اصول در تمام ابعاد علم و فناوری‌های کوانتوم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مقرر شد در پیوست سند به تفصیل بیشتری از منظر فلسفه علم و فناوری به این حوزه پرداخته شود.

افتخاری افزود: سپس برخی بندهای چشم‌انداز، اهداف کلان و شاخص‌های ارزیابی به‌منظور ارتقای امنیت ملی، تأمین نیازهای راهبردی و خلق ارزش افزوده در اقتصاد دانش‌بنیان در 7 محور اصلی آموزش عالی و نیروی انسانی، دستاوردهای علمی، پژوهش‌های کابردی، توسعه فناوری و توسعه محصول، اثربخشی، زیست‌بوم نوآوری و مشارکت بین‌المللی در این حوزه مطرح شدند که در پایان به اتفاق آراء بخش اصول و مبانی، چشم انداز و قسمت‌هایی از اهداف کلان و شاخص‌ها با انجام برخی اصلاحات تصویب شد.

دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری گفت: در این جلسه، ستاد میزبان تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف بود که در حوزه‌های مرتبط با سیاستگذاری علم و فناوری به تحصیل مشغول هستند. به این ترتیب، این فرصت برای دانشجویان مستعد کشور، که فعالان آینده حکمرانی علم و فناوری ما هستند، فراهم شد تا فرآیند تصمیم‌گیری و سیاستگذاری، و تنوع مباحث آن را از نزدیک مشاهده کنند.

دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در خصوص شایعات تغییر در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی ضمن تأکید بر رصد تغییرات میدانی مرتبط با مصوبات در شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: هیچ گونه تغییری در این مصوبه صورت نپذیرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور افزایش یافته است
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • نجاتم دهید، دیگر به پایان خط رسیده‌ام!
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی