Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، منابع خبری فلسطینی از شنیده شدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه خبر می‌دهند.

خبرگزاری سما به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، آژیرهای خطر در «سدیروت» و شورای منطقه‌ای «شاعر هنگیف» به صدا درآمده است.

پایگاه خبری عرب-۴۸ به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که سامانه «گنبد آهنین» دستکم یک موشک را رهگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم گفت که یک راکت از نوار غزه به سمت شهرک صهیونیستی سدیروت شلیک شده است که سامانه گنبد آهنین آن را رهگیری کرده است.

برخی از منابع خبری عبری هم از زخمی شدن یک صهیونیست در هنگام فرار و پناه بردن به پناگاهها خبر می‌دهند.

از بعد از ظهر امروز نیز درگیری غیرنظامیان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری افزایش یافته است. شماری از جوانان فلسطینی هم در اطراف شهر «جنین» به سمت صهیونیستها تیراندازی کردند.

نظامیان صهیونیست نیز در چند منطقه دیگر از کرانه باختری، چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند. این درگیریها پس از فرار شش اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» صورت گرفته است. تا کنون چهار نفر از این اسرای فراری توسط صهیونیستها مجددا بازداشت شدند.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی ۲۵ مرداد ماه گذشته از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در سدیروت خبر دادند.

این رسانه‌ها مدعی شدند که حداقل یک راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1110627 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی گردان‌های قدس به «سدیروت» و «مفلاسیم»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با گذشت ۲۱۳ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از موشک‌باران شهرک‌های صهیونیست‌نشین «سدیروت»، «مفلاسیم» و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر داد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که محور «نتساریم» را با سامانه موشکی کوتاه‌برد «رجوم» هدف قرار داده است.

همچنین بر اساس اعلام قسام این گردان‌ها به همراه گردان‌های «شهید جهاد جبریل» اتاق فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم» را با موشک‌های کوتاه‌برد «۱۰۷» هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قسام در عملیات مشترک با گردان‌های «شهید جهاد جبریل» نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در محور «نتساریم» با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز از حمله خمپاره‌ای به جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در موضع صهیونیستی «صوفا» خبر داد.

کد خبر 6098665

دیگر خبرها

  • حمله موشکی گردان‌های قدس به «سدیروت» و «مفلاسیم»
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • جنگنده‌ها و توپخانه های دشمن سراسر نوار غزه را زیر آتش گرفتند
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری