Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر موفق به رصد اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان در ۲۰ شهریور نشده‌اید، این بسته خبری را از دست ندهید.

۸ ماسک عالی برای انواع پوست صورت + فرمول

با فرمول ۸ ماسک خانگی پوستی سالم و شاداب داشته باشید و از شر تیرگی زیر چشم، ترک و خشکی لب و مشکلات پوستی خلاص شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطر ابتلای نوجوانان واکسینه نشده به کرونا ۱۰ برابر است

گزارش جدید ایالات متحده نشان می‌دهد که نوجوانان واکسینه نشده ۱۰ برابر بیشتر از همسالان واکسینه شده خود در بیمارستان بستری می‌شوند.

خانم‌ها آووکادو بخورند تا گرفتار چربی شکمی نشوند

یک مطالعه جدید نشان داده است که خوردن روزانه یک آووکادو می‌تواند به توزیع مجدد چربی شکم به شیوه‌ای سالم کمک کند.

۱۲ فایده شگفت انگیز برگ نعناع برای سلامتی که باید بدانید

برگ نعناع حاوی خواصی است که فواید زیادی برای سلامت بدن دارد که در این مطلب برخی از آن‌ها ذکر شده است.

راهکارهای مقابله با استرس دانش آموزان در دوران کرونا شروع سال تحصیلی جدید حتی در بهترین زمان هم استرس‌زاست، این استرس در زمان شیوع کرونا بیشتر شده و کودکان تغییرات زندگی ناشی از این همه‌گیری را احساس می‌کنند. فواید بی‌نظیر آب نمک برای زیبایی و سلامت پوست محققان بر این باورند که آب نمک حاوی خواصی است که نقش بسیاری در زیبایی و سلامت پوست فرد دارد. ارتباط سلامت قلب و مغز با مصرف قهوه مشاهدات جدید نشان می‌دهد نوشیدن منظم قهوه به پیشگیری از حملات قلبی و مغزی کمک می‌کند. کنترل اضطراب یک فاکتور مهم برای رهایی از کرونا یک فوق تخصص نقص ایمنی گفت: درخانواده‌ها یا افرادی که در محل کار تنش و اضطراب بیشتری دارند؛ شانس ابتلا به کرونا بیشتر دیده می شود. انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلینیک آنلاین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر

آفتاب‌‌نیوز :

نکات مراقبتی پس از مصرف یک فرآورده، رعایت و اجرا شود (به ویژه مصرف ضد آفتاب ها)؛ به عنوان مثال سرم‌های پوستی حاوی رتینول که برای کاهش تیرگی و رفع چین و چروک صورت و بصورت بدون نسخه در اختیار قرار می‌گیرد، می‌تواند باعث افزایش حساسیت بافت پوست به نور خورشید شود؛ بنابراین توصیه می‌شود پس از مصرف این فرآورده (در طول روز) از ضد آفتاب‌ها استفاده کرد.

از مصرف بیش از میزان توصیه شده محصولات خودداری شود؛ برای نمونه، مصرف بیش از حد برخی فرآورده‌های لایه بردار حاوی سالیسیلیک اسید یا گلایکولیک اسید که برای بهبود خطوط ریز و اسکار آکنه (جای جوش) عرضه می‌شود، می‌تواند منجر به قرمزی پوست، التهاب و کاهش تولید چربی سطح پوست شود.

به زمان مناسب مصرف هر فرآورده توجه شود؛ به طور مثال اگر مصرف همزمان سرم‌های پوستی حاوی ویتامین C و رتینول (هر دو به منظور جوانسازی و رفع تیرگی پوست) در برنامه مراقبت پوستی فرد باشد، باید زمان مصرف سرم ویتامین C به صبح و زمان مصرف سرم رتینول به شب موکول شود.

در هر برنامه مراقبت پوستی باید مرطوب کننده سازگار با نوع پوست را تهیه کرد؛ این امر علاوه بر حفظ شادابی پوست، منجر به جذب مناسب‌تر فرآورده‌های پوستی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت