Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فراخوان دهمین دوره جشنواره جایزه ادبی «یوسف» داستان‌های کوتاه دفاع مقدس ویژه استان اصفهان در دو بخش اصلی بزرگسال و نوجوان و بخش ویژه داستان شهیدان اعلام شد.

موضوع اصلی داستان ارسالی دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت باشد و حجم اثر ارسالی از ۴ هزار کلمه بیشتر نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش ویژه داستان شهیدان نیز موضوع اصلی داستان ارسالی مقطعی برجسته از زندگی یکی از شهدای گرانقدر (دفاع مقدس یا مدافعان حرم) باشد.

پایبندی به واقعیت در این آثار شرط اصلی است، نویسندگان باید با تحقیق و مطالعه در زندگی شهید و با انتخاب مقطعی برجسته از زندگی آن‌ها با بهره‌گیری از عناصر داستانی همچون عمل داستانی، توصیف، صحنه پردازی و دیالوک نسبت به نگارش داستان (و نه زندگی نامه یا خاطره) اقدام کنند.

مهلت ارسال آثار در مرحله استانی دهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.

علاقمندان برای ارسال آثار به سایت www.۱pelak.ir مراجعه نمایند؛ و یا علاقمندان باید آثار خود را به همراه مشخصات خود به آدرس اصفهان - خیابان ۲۲ بهمن، چهارراه علامه امینی، ضلع غربی باغ غدیراداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، کد پستی ۸۱۵۶۷۳۸۵۴۱ ارسال کنند.

برگزیده استانی به دبیرخانه بخش ملی راه خواهند یافت.

در مرحله استانی در سه بخش؛ به نفرات اول یک ملیون تومان، به نفرات دوم ۷۰۰ هزار تومان و به نفرات سوم ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی هدیه داده خواهد شد.

مرحله استانی دهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف با محوریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان و همکاری و مشارکت نهاد‌ها و مراکزی دیگر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایزه ادبی جایزه ادبی یوسف دفاع مقدس جشنواره جایزه ادبی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود