Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی از حضور تیم بانوان مولتی‌کافه مشهد در رقابت‌های لیگ یک بسکتبال بانوان کشور خبر داد.

مجید ولی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت نمایندگان بسکتبال بانوان و کناره‌گیری آن‌ها از لیگ برتر اظهار کرد: در فصل پیش تیم مولتی‌کافه با بازیکنان عمدتا غیربومی و با میانگین سنی بالا در لیگ برتر حضور داشت اما امسال تصمیم بر این شد که این تیم در لیگ دسته یک حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسال ایراداتی به هیات بسکتبال استان گرفته شد که چرا ۲ تیم در لیگ برتر بسکتبال بانوان داریم اما هیچکدام از آن‌ها در حد و اندازه‌های لیگ نیستند.

وی افزود: هزینه جذب بازیکنان خوب و باکیفیت غیربومی بسیار بالاست و از طرفی بازیکنان جوان استان هم هنوز آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر نیستند؛ به همین دلیل مسئولان تیم مولتی‌کافه پس از صحبت‌هایی که انجام شد، تصمیم گرفتند به طور اصولی و با بازیکنان جوان و بومی در لیگ یک حضور یابند و آرام آرام با هدف لیگ برتری شدن، به فعالیت خود ادامه دهند.

رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی بیان کرد: واکنشی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به کناره‌گیری تیم سینام صورت نگرفت. فعلا فقط تیم مولتی‌کافه در لیگ یک بسکتبال بانوان کشور حاضر خواهد بود. همچنین قرار است کاپیتان فصل گذشته سینام به عنوان سرمربی جدید مولتی‌کافه هدایت این تیم را در لیگ یک برعهده بگیرد.

ولی‌پور در خصوص قهرمانی تیم دختران استان در رقابت‌های مهارت‌های فردی توضیح داد: در مسابقات مهارت‌های فردی دختران زیر ۱۵ سال کشور که به میزبانی خانه بسکتبال مجموعه ورزشی سجاد برگزار شد، توانستیم مقام نخست را کسب کنیم. به دنبال آن سه بازیکن از تیم استان به اردوی تیم ملی مهارت‌های فردی دعوت شدند.

وی گفت: برگزاری کلاس مربیگری درجه سه، کلینیک دانش‌افزایی مربیان در کاشمر و مسابقات سه به سه پیشکسوتان در قوچان از جمله برنامه‌هایی بود که به دلیل اوج‌گیری بیماری کرونا لغو شد؛ البته قرار است با بهبود شرایط برگزاری این برنامه‌ها را در اولویت قرار دهیم. همچنین طی این مدت وبینار آنلاین داوران بسکتبال خراسان رضوی در بخش بانوان و آقایان و با هدف ارتقای سطح دانش داوران فعال در مسابقات برگزار شد.

انتهای پیان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بسکتبال بانوان تیم مولتی کافه خراسان رضوی لیگ برتر لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران