Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:22:39 GMT

تولید فورد موستانگ متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۲۰۰۵

تولید فورد موستانگ متوقف شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، کارخانه مونتاژ Flat Rock شرکت فورد موتور که موستانگ را تولید می‌کند، این هفته تولید خود را به دلیل تحقیقات مربوط به نشت گاز متوقف کرد. به گفته T. R. Reid سخنگوی فورد، در حالی که تولید در کارخانه مذکور قبلاً به دلیل تعطیلات کارگران متوقف شده بود، فورد تصمیم گرفت تعطیلات را حداقل تا جمعه تمدید کند؛ بنابراین تولید تا پایان هفته از سر گرفته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وقفه برای بررسی نشت گاز و همچنین کمک به ساکنان همسایه که به دلیل این شرایط تخلیه شده اند مورد استفاده قرار می‌گیرد. شایان ذکر است، وارن ایوانز فرماندار شهرستان وین، هفته گذشته به دلیل کشف بنزن در سیستم بهداشتی شهر، در این شهر وضعیت اضطراری اعلام کرد.

ردیابی نشت گاز‌ در کارخانه فورد

شرکت فورد نشت گاز‌های خروجی از لوله‌ای را که سوخت خودرو‌های ساخته شده در کارخانه مذکور را تامین می‌کند، ردیابی کرده است. این شرکت خاطرنشان می‌کند که این کارخانه برای کارکنان باقی مانده ایمن است.

رید می‌گوید، با این حال این شرکت تصمیم گرفته که اصلاح مشکل اساسی و کمک به جامعه آسیب دیده را در اولویت قرار دهد. در این راستا اتاق‌های هتلی را برای کسانی که منازلشان را تخلیه کرده اند تأمین کرده و به آن‌ها کارت هدیه داده تا هزینه غذا و سایر هزینه‌های ناشی از تخلیه را بپردازند.

بیشتر بخوانید

طراحی ظاهری خودروی جدید فورد F-۱۵۰ Lightning چگونه است؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروسازی خارجی آلاینده زیست محیطی نشت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم) بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»