Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:40:33 GMT

خوزستان روی نفت نشسته و مردم آن در بدبختی هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۲۵۲۵

خوزستان روی نفت نشسته و مردم آن در بدبختی هستند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صادق خلیلیان در نشست بررسی پروژه های فاضلاب و دفع آب های سطحی که امروز ۲۰ شهریورماه در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه دولت و مقام معظم رهبری پشت خوزستان ایستاده اند، اظهار کرد: باید دید مشکل خوزستان چه چیزی است که مسایل استان حل نمی شود.

وی افزود: خانواده های ما نمی توانند اینجا زندگی کنند و واقعا باید کاری برای فاضلاب اهواز انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان گفت: سال های زیادی است که وضعیت فاضلاب اهواز به این شکل است. اگر قدرت قاهره وجود داشت، کل مسوولان را می گذاشتند تا درون همین خیابان ها زندگی کنند و خانه های مسوولان را به مردم می دادند.

خلیلیان عنوان کرد: اگر قرار باشد به کسی حقوق ندهند، عده ای بدبخت بیچاره حقوق دریافت نمی کنند و مدیران سر موعد حقوق خود را می گیرند. اگر قرار باشد کسی در بدترین محل زندگی کند، عده ای بدبخت و بیچاره هستند که در شرایط بد زندگی می کنند و مسولان در بهترین محل ها زندگی می کنند.

وی افزود: دولت ها می آیند و می روند اما نهایت همین وضعیتی است که می بینیم. خوزستان روی نفت نشسته است و مردم آن در بدبختی زندگی می کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برای حل مشکل فاضلاب اهواز باید عملیاتی اقدام کرد، گفت: تا زمانی که اقدامات و جلسات عملیاتی نباشند، مشکلات شهر اهواز حل نخواهد شد. باید گیر کارها را پیدا و حل کنیم.

خلیلیان ادامه داد: اگر جای نماینده های شهر اهواز بودم، در ورودی شهر اهواز می ایستادم و به مسوولان شهر اهواز اجازه ورود نمی دادم. نمی شود به این شکل ادامه داد زیرا ته این خط، بن بست است.

وی با بیان اینکه مسوولان در استان زحمت می کشند اما باید خروجی کار مسوولان را مردم ببینند، افزود: باید راه حلی برای بن بست هایی که مردم در آن گرفتار شده اند پیدا و مشکلات را حل کنیم.

استاندار خوزستان گفت: باید بر روی اقتصاد استان کار شود. مسایل امنیتی، سیاسی و... به اقتصاد ارتباط دارند و در این زمینه باید مشکل اقتصاد و بیکاری مردم خوزستان را حل کنیم.

خلیلیان عنوان کرد: اگر مشکل اقتصاد و بیکاری در خوزستان حل شود و شهرهای استان توسعه پیدا کنند، قطعا نیازی به زندان اضافه نیست.

وی افزود: برای حل مشکل فاضلاب اهواز پیش از آغاز بارندگی ها دو ماه وقت باقی مانده است و باید یک کار عملیاتی در این زمینه انجام شود. در این زمینه از برنامه بلند مدت حل مشکل فاضلاب هم نباید غافل شد و باید به صورت همزمان این برنامه را نیز پیش ببریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر خوزستان مشکلات فاضلاب مشکلات اقتصادی اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر فاضلاب اهواز شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!

به گزارش ورزش سه، محمد صلاح با به ثمر رساندن 24 گل در 40 بازی، بهترین گلزن لیورپول در این فصل است، اما اخیراً و همزمان با نتایج سینوسی این تیم، از هدر دادن موقعیت ها به طرز محسوسی رنج می‌برد.
کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویارویی با وستهم در لیگ برتر انگلیس به این اتفاق و فرم ضعیف صلاح و نونیز واکنش نشان داد و گفت: این روزها، سخت ترین روزهای یک فوتبالیست است چون مهاجمان و مردم فکر می‌کنند قرار است هر بازی گل بزنند. اگر راه حلی وجود داشت که هر مهاجمی را پس از هدر دادن فرصت‌ها، بتواند با فرم ایده آل خود بازی کند، فردی که این جواب را نزد خود دارد می‌تواند واقعا ثروتمند بشود.

وی تصریح کرد: مهاجمان باید از ذهنیتشان درباره گل نزدن و اتفاقاتش بگذرند. این زندگی آنهاست که مشخصا با زندگی شخصی یک دروازه‌بان فرق دارد. در زندگی یک مهاجم در چند بازی گل می‌زنی و بعد از مدتی، در یک بازی گل نمی‌زنی و همه از تو می‌پرسند که چرا گل نزدی؟ جواب دادن به این سوال به مانند گل کردن همان موقعیت‌ها سخت است. گل زدن گاهی سخت‌ترین کار دنیا خواهد بود و از طرفی هم بعضی وقت‌ها می‌تواند ساده ترین کار دنیا باشد. پس نباید آنها را از این بابت سرزنش کرد.

دیگر خبرها

  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!