Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به برگزاری نشست هماهنگی بین وزارت نفت و وزارت نیرو برای استقرار آب و فاضلاب در جزیره خارگ اشاره کرد و افزود: سال‌ها است که مردم این جزیره از مشکلات موجود در حوزه تامین و توزیع آب آشامیدنی و همچنین ساماندهی فاضلاب گلایه‌های جدی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: اکنون وزارت نفت متولی تامین آب آشامیدنی ساکنان جزیره است، اما در فرایند توزیع و مدیریت آب و جمع آوری فاضلاب مشکلات زیادی وجود دارد.

 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیش از این برای پیگیری مشکلات حوزه آب و فاضلاب جزیره خارگ نشست‌هایی را با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مسئولان مرتبط در وزارتخانه‌های نفت و نیرو برگزار کرده‌ایم و به تازگی نیز نشستی با دعوت اینجانب و با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این زمینه برگزار شد.

جمیری بیان کرد: در نشست‌های قبلی به لزوم هماهنگی بین این دو نهاد تاکید کرده بودیم و مقرر شده بود مطالعات لازم درخصوص مدیریت و بهینه سازی آبرسانی و اصلاح فاضلاب و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب انجام گیرد.

او افزود: در نشست اخیر، نتایج مطالعات انجام شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توافقی که بین شرکت ملی نفت و آبفا انجام شده قرار است مدیریت آب و فاضلاب جزیره خارگ به بخش خصوصی واگذار شود.

بیشتر بخوانید

وزارت نفت به مسئولیت اجتماعی خود در خارگ عمل کند

 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج این اقدامات و مطالعات در نشستی که پایان شهریور با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب برگزار می‌شود ارزیابی و در نهایت برای انتخاب پیمانکار بخش خصوصی و انجام مناقصه تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جزیره خارگ نماینده مجلس وزارت نفت کمبود آب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جزیره خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در پی قطعی شدن قهرمانی تیم هندبال مس کرمان در رقابت های لیگ برتر این فصل کشور، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان در پیامی ضمن تبریک این قهرمانی، از حمایت های مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران  به ویژه مقام عالی مدیریت این شرکت ، مردم شریف دیار کریمان، مدیران ارشد استان کرمان ، اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان خدوم باشگاه ، هواداران پرشور و اصحاب رسانه و کلیه عزیزانی که در کسب این قهرمانی تلاش کردند تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این پیام آمده است:
جناب آقای مدرسی خیابانی
مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران

مفتخریم اعلام نمائیم که قهرمانی تیم هندبال مس کرمان در رقابت های لیگ برتر برگ زرینی در تاریخ ورزش استان و شرکت ملی صنایع مس ایران برجای گذاشت و موجب شادی دل مردم غیور و ورزش دوست دیار کریمان و هواداران متعصب باشگاه مس کرمان گردید که بی شک این قهرمانی بدون حمایت های جنابعالی و مدیران مجموعه شرکت صنایع مس هرگز محقق نمی گشت از همین رو بابت حمایت های بی دریغ شما در راه کسب این افتخار کمال تشکر را دارا می باشیم.

در سال سختی که باشگاه مس کرمان پشت سر گذاشت، این قهرمانی شیرین و فرخنده که با ثبت یک رکورد تاریخی در ورزش کشور و کسب 19 پیروزی متوالی از 19 مسابقه که موجب قهرمانی زودهنگام این تیم سه هفته پیش از اتمام مسابقات گردید، نوید بخش روزهایی شاد و غرورانگیز در مسیر پیش رو می باشد که با عنایات و توجه حضرتعالی و کمیته ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران، زمینه برای تداوم این افتخارآفرینی ها برای این باشگاه بیش از پیش در جهت شکل گیری ساختار حرفه ای فراهم می گردد که این مهم زمینه ساز نشاط عمومی در میان مردم و هواداران عزیزمان خواهد شد.

به نشانه سپاس از مدیریت شرکت ملی صنایع مس، مردم شریف دیار کریمان، مدیران ارشد استان کرمان ، اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان خدوم باشگاه ، هواداران پرشور و اصحاب رسانه و کلیه عزیزانی که در کسب این قهرمانی تلاش کردند این قهرمانی را که با تلاش غیورانه اعضای تیم کسب شد تقدیم حضور شما عزیزان می کنیم.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است