Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:18:41 GMT

همه کارکنان شهرداری ارومیه علیه کرونا واکسینه شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۳۲۸۵

همه کارکنان شهرداری ارومیه علیه کرونا واکسینه شوند

مرتضی منافی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه کارکنان شهرداری ارومیه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و باید واکسیناسیون شوند، افزود: حدود سه هزار نفر از آنان شهرداری هنوز واکسینه نشده اند و این درحالی است که بسیاری از ارگان‌هایی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا نیستند، واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از مرکز بهداشت سلامت ارومیه بابت واکسیناسیون رانندگان اتوبوس و تاکسی‌ها بیان کرد: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در ۲ شیفت انجام شده است که اقدامی ارزشمند است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه اولویت واکسیناسیون پرسنل شهرداری ارومیه با گروه های پرخطر نظیر کارکنان غسال‌خانه، پاکبانان و همچنین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بود، اظهار داشت: سایر پرسنل شهرداری نیز باید طبق هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی واکسینه شوند.

به گزارش ایرنا، برای اطمینان خاطر مسافران شهری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ جان رانندگان، از فعالیت رانندگانی که جهت دریافت واکسن کرونا اقدام نکنند، جلوگیری کرده و مجوز فعالیت آنها تمدید نمی شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی شهرداری ارومیه ارومیه واکسن شورای اسلامی شهر اروميه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی شهرداری ارومیه ارومیه آذربایجان غربی شهرداری ارومیه ارومیه واکسن شورای اسلامی شهر اروميه شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • خروج علیه شهردار تهران
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است