Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، افسون علیمرادیان ، رئیس بنیاد خیریه علیمرادیان، گفت: با پیگیری‌های دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و با حمایت و مساعدت استاندار همدان ۲ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مرکز انتقال خون نهاوند اختصاص داده شد.

رئیس بنیاد خیریه علیمرادیان با اشاره به اختصاص یک میلیارد ریال دیگر در روز کلنگ‌زنی این طرح  توسط استاندار همدان و دکتر حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: خوشبختانه با نگاه مثبت مهندس شاهرخی تا کنون سه میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص داده‌شده که از این مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال واریز شده است که جای تقدیر از ایشان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیمرادیان بیان کرد: اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ پس از بازدید کارشناسان علوم پزشکی استان همدان از محل احداث ساختمان بانک خون و بررسی‌های مختلف، محل ساخت واقع در بیمارستان علیمرادیان نهاوند مورد تایید قرار گرفت.

او اظهار داشت: با توجه به نیاز اساسی شهرستان به پایگاه بانک خون و فرآورده‌های خونی در نهاوند و لزوم راه اندازی این پایگاه به عنوان یکی از ضروریات حوزه بهداشت و درمان، در نشستی مهندس شهبازی نماینده‌ی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با دکتر عشقی مدیر عامل سازمان انتقال خون کشور و هماهنگی ایشان با دکتر محمدی رئیس سازمان انتقال خون استان، راه اندازی پایگاه بانک خون در بیمارستان علیمرادیان نهاوند در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد بزودی با انجام مقدمات این کار، این پایگاه راه اندازی شود.

رئیس بنیاد خیریه علیمرادیان هاوند با اشاره به کمک کارخانه سیمان نهاوند و بیناد برکت اعلام کرد:طی نامه نگاری با مدیریت عامل این دو مجموعه تاکنون بیش از ۵۰۰ کیسه سیمان رایگان ازسوی این کارخانه و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان هم توسط بیناد برکت به پروژه مردمی بانک خون اختصاص داده شده است.

علیمرادیان از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بانک خون خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته و با توجه به اینکه در حال حاضر سقف طبقه اول احداث شده؛ طی هفته جاری و یا ابتدای هفته آینده عملیات احداث سقف دوم آغاز می‌شود.

او درادامه افزود: با راه اندازی کمپین #دررگان توخون می‌شوم و کمک‌های مردمی در شهرستان نهاوند و کشور تا کنون مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان جمع آوری شده است که امیدواریم بتوانیم کمک‌های بیشتری را جذب کنیم.

مسئول پروژه بانک خون مردمی نهاوند نیز به ثبت مجمع خیرین نهاوند تا پایان سال اشاره کرد و گفت: حیاط مسجد آیت الله علیمرادیان واقع در میدان شریعتی به این مجموعه اختصاص داده شده و در حال بازسازی این مکان هستیم تا به زودی این مجمع در نهاوند فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کند.

علیمرادیان افزود: در پایان از مشارکت و همدلی همه همشهریان عزیز قدردانی نمود و گفت: امیدواری بزرگ ما این است که همه ما فارغ از هر رویکرد سیاسی و عقیدتی در راه آبادانی شهرستان نهاوند قدم برداریم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایگاه انتقال خون بنیاد خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر