Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس مهاجربسطامی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با اعلام از سوی دادستان کل کشور برگ سبز خودرو یک سند رسمی است یعنی اگر هردستگاهی بخواهد استعلام از نیروی انتظامی بگیرد در سیستم کاملاً مشخص است و اگر از دفترخانه ثبت اسناد هم بخواهد استعلام بگیرد بازهم همان کار را انجام می دهد.

وی بابیان این نکته که اختلاف نظر بین دو دستگاه، خوشبختانه با اعلامی که از سوی دادستان کل کشور صورت گرفت، برطرف شده، افزود: با این اقدام بسیاری از هزینه ها کاهش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بسطامی در توضیح ممنوعیت تردد شبانه، گفت: تردد شبانه ازساعت ۲۲ الی سه صبح در تمامی شهرها با هر رنگبندی ممنوع است و تا این لحظه بیش از ۷۰ هزار خودرو درهمین راستا اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: در خصوص مسافرت ها اگر مشخص شود فردی با خانواده به مسافرت آمده خودروها در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان، درشهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهند شد اما اگر فردی به ناچار به دلیل مشکلات پزشکی و کاری وارد استان شود درصورتی که از قبل نحوه تردد او اعلام شده باشد، مشکلی نخواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان گلستان از نوبت دهی اینترنتی برای تعویض پلاک خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با این روند تجمع افراد در مرکز تعویض پلاک به حداقل رسیده است.

وی با بیان اینکه سایت نوبت دهی برای تمامی شهرها باز است، افزود: افراد با مراجعه به سامانه می توانند نوبت خود را دریافت کنند ضمن اینکه زمان حضور آنها برای انجام کارهایشان در مرکز، بسیار کوتاه شده است.

سرهنگ بسطامی ضمن تاکید براین نکته که از مردم تقاضا داریم پلیس را کنار خود ببیند و نه مقابل خود، افزود: در حوزه انضباط بخشی اگر اعمال قانونی صورت می گیرد مطمئناً فرد تخلفی را انجام داده است؛ تمام تلاش پلیس برای پیشگیری از تخلف و جرایم است که این به نفع هم استانی ها خواهد بود.

کد خبر 5301804

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور سند مالکیت فرماندهی انتظامی گلستان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعاونی اردبیل ایلام گرگان عکس استانها ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها
  • پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند