Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:17:07 GMT

مراسم تودیع و معارفه شهردار مشهد مقدس برگزار شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۳۶۰۱

مراسم تودیع و معارفه شهردار مشهد مقدس برگزار شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مراسم تودیع و معارفه شهردار مشهد عصر امروز با حضور مسئولین کشوری، لشکری و استانی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مراسم تودیع و معارفه شهردار مشهد عصر امروز با حضور مسئولین در محل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از خدمات "محمدرضا کلایی" شهردار قبلی مشهد قدردانی و "سید عبدالله ارجایی" به عنوان شهردار جدید مشهد مقدس معرفی شد. 

گفتنی است ؛ حکم "سیدعبدالله ارجایی" به عنوان شهردار مشهد 15 شهریورماه توسط وزیر کشور امضاء و ابلاغ شد.

آیین تکریم و معارفه شهردار مشهد مقدس برگزار شد+تصاویرشهردار مشهد: تمامی امکانات شهرداری برای مقابله با کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استوزیر کشور "عبدالله ارجائی" را به‌عنوان شهردار مشهدمقدس منصوب کرد

ارجایی از خرداد ماه پارسال به ‌عنوان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در خراسان رضوی فعالیت می‌کرد، وی متولد شهریور 1359، فعال سیاسی اجتماعی است که مدیرعاملی بنیاد 15 خرداد را نیز بر عهده دارد.

فرمانداری فاروج، معاونت فرمانداری مشهد مقدس، دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، عضویت در هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد مقدس و عضویت شورای عالی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از دیگر عناوین شغلی ارجایی در کارنامه حرفه‌ای وی است.

تاریخ رسمی آغاز به کار مدیریت شهری در مشهد 13 اسفند سال 1286 است و تاکنون 70 شهردار در این کلانشهر فعالیت کرده‌اند.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معارفه شهردار مشهد برگزار شد مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات