Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:13:03 GMT

اکران رایگان ۲۰ فیلم‌ منتخب انجمن سینمای جوان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۴۶۱۲

اکران رایگان ۲۰ فیلم‌ منتخب انجمن سینمای جوان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر گفت: به مناسبت روز سینما ۲۰ فیلم‌ منتخب این انجمن به صورت آنلاین و رایگان نمایش گذاشته می‌شود.

عبدالرحمن برزگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح موزه فیلم و عکس استان بوشهر، اظهار کرد: همزمان با روز سینما از ۲۱ تا ۲۴ شهریور هر روز ۴ فیلم نگاتیو و ویدیوی مربوط به سال‌های ۶۰ تا ۸۰ با کارگردانی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان بوشهر به صورت آنلاین و رایگان نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارگردانی این فیلم ها را حسین دهقانی، علی غلامی، عبدالحسین کرم‌زاده، فرنگیس عادلی، علیرضا دیری، رسول جمالی، جواد رمضانی، شهباز عباسی، بهمن حیدری، سیدرضا صافی، داریوش غریب‌زاده، حمید موذنی، حسین روشنکار، کریم فائقیان، داریوش غذبانی و عبدالرضا بی‌گناه برعهده داشته‌اند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای تماشای این فیلم به آدرس www.midi.ir مراجعه کنند.

برزگر بیان کرد: امسال ۱۰۰ فیلم نگاتیو انجمن سینمای جوان بوشهر به دیجیتال تبدیل شده‌اند تا در فواصل مختلف تا پایان سال به نمایش گذاشته شوند که از امروز ۲۰ فیلم به مناسبت روز سینما به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

وی عنوان کرد: کرونا همه را تحت تاثیر قرار داده است اما انجمن سینمای جوان تلاش کرد با شرایط موجود خود را وفق دهد. در بخش آموزش امسال دوره‌های پنج ماهه فیلمسازی تعاملی را آنلاین شروع کردیم و همچنان ادامه دارد.

مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا امسال به همت ۱۲۰ نفر از هنرمندان سینما جوان استان هشت فیلم تولید کرده که هفت فیلم موفق به راهیابی به جشنواره‌های مختلف شده است.

برزگر اظهار کرد: انجمن سینمای جوان بوشهر در جشنواره‌های نیویورک، هندوستان و اتریش موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است به تازگی فیلم گوش ماهی و جشن کوچک پری برنده جشنواره هندوستان شده‌اند.

وی یادآور شد: رویکرد انجمن سینمای جوانان آموزش و تولید فیلم است و گسترده ترین سیستم آموزشی کشوررا با ۶۰ مرکز در کل کشور دارد،  در بوشهر نیز چهار نمایندگی انجمن سینمای جوان وجود دارد که همه این‌ها مامن بزرگ فرهنگی در حوزه سینما و عکس است انجمن سینمای جوان با داشتن اساتید مجرب و زیرساخت‌های لازم بار بزرگی از فعالیت‌های فرهنگی را بر دوش می‌کشد.

مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر بیان کرد: این انجمن سینمای از طریق ارائه تجهیزات و پرداخت‌های مالی به علاقمندان حوزه سینما کمک می‌کند. حمایت‌های مالی به این شکل است که هنرمندان فیلمنامه‌های خود را در یک پلتفرم وارد می‌کنند، در هیئت پیچینگ که متشکل از پنج نفر از فیلمسازان قدیمی و صاحب نام استان است فیلمنامه خود را پرزنت و از حمایت‌های مالی بهره‌مند می‌شوند.

برزگر تصریح کرد:سال ۹۸، ۱۲ فیلم و سال ۹۹ هشت فیلم از حمایت‌های مالی ۵۰ میلیون تومانی انجمن سینمای جوان استان بوشهر بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد از پروژه سینما روباز انجمن سینمای جوان استان بوشهر نیز انجام شده است و امیدواریم تا بهمن سینما روباز که در محوطه این انجمن قرار دارد را افتتاح کنیم.

مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر یادآور شد: استودیو صدای بخشو از پارسال تا کنون ۵۶۰ دقیقه فعالیت صوتی تصویری داشته است این استودیو عملکرد موفقی در تولید محتوای مختلف همچون پادکست، داستان‌های صوتی، معرفی کتاب، مستندهای پرتره و ... داشته است.

انتهای پیام


 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سینما انجمن سینمای جوان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک داوودی در دیدار با شهردار گناباد با بیان اینکه بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور در خراسان رضوی است اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های خاصی در تولید فیلم کوتاه برخوردار است.

وی از انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان یکی از دفاتر موفق استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این انجمن در ارزیابی های انجام شده با برخورداری از بزرگترین کارگاههای فیلمسازی کشورمان و حتی خاورمیانه در جایگاه مناسبی در فیلمسازی جهان قرار دارد.

مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران افزود: انجمن سینمای جوانان گناباد با برخورداری از ظرفیتهای هنرمندان مستعد و توانمند و نگاه مثبت مسوولان به این جایگاه رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران تنها انجمن بین المللی کشور است که فیلمهایش به جشنواره های خارجی راه می یابد، خاطرنشان کرد: توانمندی های هنرمندان و فیلمسازان ایرانی در قالب انجمن سینمای جوانان در جشنواره های مهم بین المللی و جهانی به نمایش گذاشته می شود و این ظرفیت مهمی برای معرفی فیلمسازی کشور در دنیا به شمار می شود.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوان گناباد که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون در رشته‌های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

کد خبر 6092451

دیگر خبرها

  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود