Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران سرپرست شهرداری آمل معتقد است: برنامه و بودجه مغز متفکر شهرداری است و اصلاح ساختار شهرداری تنها با برنامه محوری و بودجه ریزی منطقی در شهرداری محقق می شود.

علی داودی در جلسه شورای اداری ماهانه معاونان، مدیران شهرداری، سازمانها و مناطق افزود؛ با تقویت برنامه ریزی و بودجه ریزی هدفمند در شهرداری اقدامات و امورات شهری و شهرداری هوشمندتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارشد شهرداری آمل، تاکید کرد: همه ادارات، واحد ها، سازمانهاو مناطق باید به برنامه ریزی عادت کنند. بدون برنامه ریزی سالانه کاری از پیش نخواهد رفت. بستن یک بودجه درست با کمترین انحراف با همکاری همه ادارات، سازمانها و مناطق اتفاق خواهد افتاد.

سرپرست شهرداری آمل با اشاره به اینکه متاسفانه شهرداری یک سازمان چاق، کند و بدون خلاقیت است گفت؛ در شرایط فعلی مردم از شهرداری رضایت مندی ندارند. این عدم رضایت از یک سو به خاطر ذات کار شهرداری است و از سوی دیگر خود ما هستیم. اینکه کار ارباب رجوع یک ماه زمین بماند و انجام نشود، اصلا مورد قبول نیست.

داودی از پایین بودن راندمان کار در شهرداری انتقاد کرد و گفته؛ این شرایط قابل قبول نیست. مهم خروجی مجموعه است. به منظور رسیدن به خروجی و نتیجه مطلوب و رضایت مردم، بایستی واحدها، ادارات، سازمانها و مناطق در افزایش راندمان کاری تلاش کنند.

وی خطاب به معاونین و مدیران، با بیان اینکه شما خط مقدم شهرداری هستید و وظایف شهرداری بر دوش شماست، تصریح کرد؛ اگر با اختلاف کار کنیم مشکلی برای شهر حل نمی کنیم و دودش به چشم خودمان می رود. هر عضوی از خط مقدم شهرداری که نتواند با همکاری کار ارباب رجوع و مردم را حل کند و با مردم بد رفتاری کند جایش در شهرداری نیست.

به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل، در این جلسه تمامی مدیران ضمن ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات مجموعه تحت امرشان، ایده ها و برنامه های خلاقانه یک ماه آینده مجموعه شان را ارائه داده و با بیان مشکلات و همفکری جمعی، موانع را بررسی و برای برون رفت از آن در حضور مدیران مرتبط، معاونین و سرپرست شهرداری تصمیم گیری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه شهرداری آمل استانی شهرستانها شهرداری آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در پایتخت با مدیریت شهری

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امروز در مجموعه شهرداری اتفاقات بزرگی رقم خورده، که باید برای مردم بازگو شود که آثار و برکات آن در زندگی همشهریان مشهود خواهد بود، اظهارداشت: به طور مثال قطعا هیچ کس نمی تواند موضوع آسفالت را منکر شود،درگذشته متوسط آسفالت 700 هزار تن بوده اما امروز به یک میلیون و هفتصد هزارتن رسیده است و یا افتتاح پی در پی پروژه ها در شنبه های امید و افتخار و گشایش هایی که در پروژه ها اتفاق افتاده و .....

فروزنده در ادامه افزود: همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل، اتوبوس برقی، تاکسی برقی، تقاطع همسطح، تکمیل پروژه های نیمه تمام یادگار، شوشتری و بعثت که اخیرا اضافه شده تمامی این موارد از جمله اقداماتی است که در حوزه شهر سازی انجام شده و حوزه مالی در همه موارد و مسائل نقش اساسی و کلیدی بر عهده داشته است.

وی به تحقق بودجه سال 1402 در دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 1402 برای اولین بار 30 همت متمم ارائه شده است و امسال حتما به رقمی بالاتر از این میزان خواهیم رسید.

معاون شهردار تهران گفت: برای امسال بودجه 151 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که رقم 80 هزار میلیارد تومان فقط به پروژه های عمرانی اختصاص دارد، افق ما در زمینه بسیار روشن است هر چند این امر وظیفه ما را سنگین تر خواهد کرد اما به لطف الهی، همدلی،همراهی و صمیمیت همکاران خدوم شهرداری به تحقق این مهم دست خواهیم یافت، زیرا هدف نهایی ما ارائه خدمت بیش از پیش به مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات