Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:25:58 GMT

مشارکت قهرمان کاراته المپیک در آزادی ۳ زاندانی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۴۶۴۷

مشارکت قهرمان کاراته المپیک در آزادی ۳ زاندانی

قهرمان کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو در آزادی سه زندانی مشارکت کرد.

سجاد گنج‌زاده قهرمان کاراته المپیک و جهان به نمایندگی از موسسه خیریه خادمین علی‌ابن‌ابیطالب (ع) مبلغ تامین شده از سوی مردم را به حساب مرجع مربوطه واریز کرد و با حکم قاضی، یک زندانی که دوران محکومیتش به پایان رسیده بود، اما به دلیل نداشتن توان مالی همچنان در بند بود، آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا یک مادر سرپرست خانوار و یک جوان که به دلیل جرایم مالی غیر عمد قرار بود روانه زندان شوند نیز با مشارکت و همدلی خیرین از تلخی محکومیت و زندان رهایی یافتند.

کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد یک سنّت حسنه و عمل خیری است که توسط موسسه خیریه خادمین علی‌ابن‌ابیطالب (ع) در سال جاری با انجام مراسم گلریزان در زورخانه به دیگر برنامه‌های این خیریه اضافه شده است.

موسسه خیریه خادمین علی‌ابن‌ابیطالب (ع) با حضور جمعی از چهره‌های مطرح و قهرمانان ورزشی با مدیریت رسول خادم قهرمان کشتی المپیک و جهان و همراهی پرویز پرستویی هنرمند خوشنام ایران با هدف خدمت و کمک‌رسانی به هموطنان نیازمند در مناطق محروم کشور و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌ دارد./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران

تصاویری از حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران برای تحویل گرفتن پیکر مطهر شهدای گمنام را می‌بینید. این شهدا روز جمعه طی مراسمی در مسجد مقدس جمکران تدفین می‌شوند.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!