Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:42:55 GMT

فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۴۶۷۸

فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰» منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰» با موضوع همزیستی با کرونا و تأثیر این ویروس در تغییرات شیوه و سبک زندگی مردم، همزمان با روز ملی سینما منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»، رویداد مردمی و مستقل «سلفی ۲۰» در سطح ملی و با ایجاد انگیزه و رقابت خلاقانه به مفاهیم جدید در آداب و رسوم، کار، معیشت و اهمیت حقوق شهروندی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله اهداف این جشنواره می‌توان به پایداری اجتماعی، اهمیت به رفتارهای جمعی و توجه به کسب و کارهای آسیب دیده در دوران کرونا، آموزش حقوق شهروندی و احترام به انسان، کودکان و سالمندان، محیط زیست و احترام به طبیعت اشاره کرد.

کشف ایده‌ها و استعدادهای درخشان مردمی و معرفی استعدادهای فیلمسازان کوتاه، فرهنگ سازی، تقدیر از کادر درمان و پزشکی و تجلیل از شهدا و قهرمانان سلامت از دیگر اهداف این رویداد فرهنگی هنری است.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» اولین جشنواره آنلاین سینمایی در کشور است که دومین دوره آن در دو بخش داستانی و سینما شعر برگزار خواهد شد. همچنین جایزه بهترین فیلم به اثری که بیشترین استقبال را در نمایش آنلاین به خود اختصاص داده باشد تعلق می‌گیرد.

ثبت اثر در دبیرخانه آنلاین سایت جشنواره آغاز شده و تا ۲۰ آبان ۱۴۰۰ مهلت ارسال اثر برای متقاضیان وجود دارد.

بر اساس فراخوان این رویداد، حداکثر مدت زمان آثار ارسالی در همه بخش‌ها چهار دقیقه است. فیلمنامه‌های ارسالی در بخش سینما شعر باید در قالب pdf و حداکثر در شش صفحه به صورت کامل باشد.

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات نحوه شرکت آثارشان در این رویداد می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی http://selfie۲۰shortfilmfestival.com/ مراجعه و فرم تقاضای شرکت را تکمیل کنند.

کد خبر 521339

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم کوتاه ویروس کرونا مدافعان سلامت روز سینما تاریخ روز سینما آخرین اخبار ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جشنواره فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه نمایش‌های ویژه فیلم‌های مستند در موزه سینما تحت عنوان «شب‌های مستند» با مشارکت انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند، فیلم «مدرسه در دست بچه ها» روی پرده سالن فردوس موزه سینما می‌رود.

در نشست «شب‌های مستند» که روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، ارد زند مستندساز پیشکسوت درباره این اثر صحبت خواهد کرد.

این فیلم مستند درباره‌ مدرسه‌ ای در تهران است که ۲ روز در سال به دست بچه‌ها اداره می‌شود.

«مدرسه در دست بچه ها» در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین شده و در جشنواره «فیلم کیش» لوح زرین دریافت کرده است.

کد خبر 6095681 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود