Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه خرید عطر جزو مهم‌ترین نیاز هر خانم و آقای شیک پوش بوده که حاضرند برای آن هزینه‌های بسیار زیادی را صرف کنند. - اخبار بازار -

قطعا همه افراد به دنبال عطرهای اصیل و اورجینال بوده و هیچ کس دوست ندارد سرش کلاه برود؛ اما متاسفانه امروزه با وجود فروشگاه‌های به ظاهر قابل اعتماد و در باطن دروغگو و فریب کار، رسیدن به این خواسته بسیار مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این به قدری بوده که حتی واردکنندگان عطر و ادکلن هم که برای اصیل بودن، قدرت تشخیص بیش‌تری نسبت به افراد عادی دارند هم، با تردید عطرها را وارد کرده و از ماندگاری و مرغوبیت آن‌ها مطمئن نیستند.

از طرفی عطر باکیفیت و اورجینال به دلیل این که از اسانس‌های کمیاب به دست آمده است، قیمت بیش‌تری هم داشته و مردم هم با قیمت آن، خیلی مشکلی ندارند؛ اما به شرط این که واقعا عطر اصیل و باکیفیتی بوده و با نقابی ظاهری، سعی در فریب دادنشان نداشته باشد. تمامی این مسائل افراد را به شک انداخته و برای خرید از فروشگاه‌ها دچار تردید کرده است.

توجه داشته باشید که برای خرید عطر  مرغوب، ابتدا درباره فروشگاه عرضه کننده آن عطر تحقیق کرده و سپس خریداری کنید. امروزه فروشگاه‌های حضوری و غیر حضوری مختلفی درخصوص فروش عطر و ادکلن فعالیت کرده که در بین آن‌ها میتوان فروشگاه‌های معتبری هم پیدا کنید. یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی معتبر برای خرید، وبسایت ریحا بوده که امتحان خود را در خصوص فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین عطر و ادکلن پس داده است. این فروشگاه تمامی رایحه عطر و ادکلن‌هایی را که شما انتظار داشته را عرضه و معرفی می‌کند. هم‌چنین به دلیل خدمات پس از فروش متنوع از جمله ضمانت بازگشت کالا پس از 7 روز، خیالتان را از خریدی که کرده‌اید، راحت کرده و حسن نیتش را به شما ثابت می‌کند.

در ادامه به علل خرید عطر از فروشگاه‌های آنلاین پرداخته و شما را با انواع و قیمت عطرهای مردانه و زنانه آشنا می‌کنیم. اگر شما هم به دنبال تحقیق و شناسایی بهترین فروشگاه عطر و ادکلن هستید، در این مقاله به ما همراه باشید.

چرا باید عطرهایمان را آنلاین خریداری کنیم؟

امروزه برخی از افراد با توجه به گرانی‌ها و بالابودن مخارج زندگی، آنقدر غرق کار و گذراندن وقت برای کسب درآمد هستند، که حتی فرصت مراجعه به فروشگاه‌ها برای رفع نیازهایشان را ندارند. از طرفی به علت قرار گرفتن با شرایط کرونایی و محدودیت‌های عدم حضور در مکان‌های شلوغ، افراد ناچارا خریدهای خودشان را عقب انداخته و به فروشگاه‌های حضوری مراجعه نمی‌کنند. از همین رو تولیدکنندگان امکان خرید آسان و در خانه را که به صورت آنلاین انجام می‌شود را برای تمامی خانم‌ها و آقایان فراهم کرده و برای رفع نیازشان گزینه مناسبی را پیش رو می‌گذارد.

 از طرفی جدای از مشکلات و شرایط کرونا، هر شخصی علاقه‌مند است که در خانه خود به سادگی خرید کرده و بدون معطل شدن در ترافیک و خستگی‌های زیاد، نیازش را در خانه برطرف کند. خرید آنلاین عطر هم از این قضیه مستثنی نبوده و حتی بیش‌تر از بقیه محصولات هم به کمک می‌کند؛ زیرا اگر توجه کرده باشید، زمانی که به فروشگاه‌های حضوری عطر می‌روید، با توجه به تنوع محصولات، قادر به تست تمامی عطرها نبوده و در نهایت شاید عطر مورد علاقه‌تان را هم خریداری نکنید.

 اما از طریق خرید آنلاین، به راحتی می‌توانید ویژگی تمامی رایحه‌ها را مطالعه کرده و با آرامش خرید خود را انجام دهید. از طرفی پیدا کردن عطرهای نایاب در فروشگاه‌های حضوری ممکن است آنقدر وقت و انرژی شما را گرفته که از خرید آن منصرف شوید؛ در حالی که با جستجو ساده در فروشگاه‌های آنلاین، می‌توانید نایاب‌ترین عطرها را هم انتخاب کنید.

بهترین سایت خرید عطر کدام است؟

خرید عطر یکی از ریسک‌دارترین محصولاتی است که هر خانم و آقایی در طول سال آن را تجربه می‌کنند. در گذشته افراد فقط به صورت حضوری برای خرید عطر اقدام می‌کردند، اما امروزه با وجود سایت‌های ارائه کننده عطر و ادکلن، خرید بسیار ساده‌تر شده است. ریحا یکی از همان فروشگاه های عرضه کننده بسیار معتبر در کشور ایران است که به دلیل سابقه درخشان و جلب اعتماد مردم، برای شما ویترینی پر از عطر و ادکلن‌های اورجینال را عرضه کرده و به جای صرف وقت و هزینه شما برای رفتن به فروشگاه‌های حضوری که از اصل بودن محصولاتشان هم مطمئن نیستید، امکان خرید عطر موردنظرتان را فراهم می‌کند. از طرفی برای کسانی که هنوز هم به وب ‌سایت ریحا اطمینان نکرده‌اند، ضمانت بازگشت کالا پس از 7 روز بدون باز شدن کالا را فراهم کرده و حسن نتیتش را ثابت کرده است.

تنوع خرید عطر مردانه و زنانه در وب سایت ریحا چگونه است؟

یکی از نکات مثبتی که خوشبختانه فروشگاه اینترنتی ریحا از آن بهره برده است، تنوع رایحه و عطرهای مختلف با قیمت‌های متفاوت است. قطعا خانم‌ها و آقایان انتخاب و بودجه‌شان در خرید عطر مردانه  و زنانه با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام متناسب با دارایی خود خرید می‌کنند. خوشبختانه وب سایت ریحا افتخار فروش رایحه‌های گوناگون با قیمت‌های مناسب ومطابق هر سلیقه‌ای را داشته و نیاز تمامی افراد را برطرف می‌کند. شما می‌توانید تمامی انواع عطرهای جیبی، کوچک و ادکلن‌های بسیار اورجینال با رایحه‌های بی‌نظیری را از این وب سیات خریداری کنید.

قیمت خرید عطر زنانه در ریحا

اگر شما قصد  خرید عطر زنانه  در بازه قیمت 200 الی 500 هزار تومان را داشته باشید، می‌توانید عطرهایی هم‌چونUrban Eau de Parfum For Women وMagnolia Eau de Toilette for Women و هم‌چنین 94 رایحه مختلف دیگر را بررسی و سپس خریداری کنید. از طرفی اگر به دنبال عطرهای ارزان‌تر هستید، می‌توانید به لیست عطرهای کمتر از 200 هزار تومان سر زده و از بین 43 عطر موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. این فروشگاه برای مشتریان خاصی که به دنبال اورجینال‌ترین و کمیاب‌ترین عطرها بوده و با قیمت زیاد آن مشکلی ندارند، هم گزینه‌های مناسبی از جملهBaccarat Rouge 540 Extrait Perfume For Women And Men را با قیمت حدود 19 میلیون ارائه می‌کند.

 

قیمت خرید عطر مردانه در ریحا

عطرهای مردانه هم مانند عطرهای زنانه در بازه قیمت زیر 200 هزار تومان، بین 200 الی 500 و بیش از 500 تومان در وب سایت ریحا تقسیم‌بندی و ارائه می‌شود. نمونه‌هایی از عطرهای زیر 200 هزار تومان را می‌توان بهOniro Eau de Parfum For Men وIce   ,  Dive Eau de Toilette for Men و 35 رایحه دیگر اشاره کرد. هم‌چنین عطرهای متوسط موجود در این سایت حدود 136 نوع از جملهClassic Black Eau de Toilette For Men است. اگر شما هم از آن دسته آقایانی هستید که برای شیک پوشی و خوشبویی برایتان بسیار مهم بوده و حاضرید برای آن هزینه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از عطرهای بسیار اورجینال از جملهM Puredistance Eau de Parfum for Women and Men  دیدن کنید.

جان کلام

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، خرید آنلاین محصولات یکی از متداول‌ترین راه‌ها برای رفع نیازهای افراد شده و بر خلاف گذاشته، امکان خرید را برای همه افراد حتی کسانی که قادر به بیرون رفتن از خانه هم نیستند، را هم فراهم کرده است. به همین دلیل بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف از جمله خرید عطر وادکلن شروع کرده‌اند؛ اما با توجه به وجود فروشگاه‌های تقلبی و به ظاهر زیبا که قصد کلاه‌برداری از افراد را دارند، امکان اعتماد به تمامی فروشگاه‌های آنلاین کمتر شده است.

بهترین معیار برای خرید از این فروشگاه‌ها، تحقیق درباره اعتبار و سابقه آن سایت است. در این مقاله یکی از بهترین و مورد اعتمادترین سایت‌ها برای خرید انواع عطر زنانه و مردانه به شما معرفی شده است. ریحا فروشگاه‌ اینترنتی تولیدکننده عطر و ادکلن اصیل و باکیفیت در ایران است که انواع عطرها را از برندهای مطرح جهانی و به دور از هرگونه تقلب، به شما خانم‌ها وآقایان سخت‌پسند معرفی کرده و باعث شده که خریدی مطمئن و بااطمینان داشته باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروشگاه های آنلاین فروشگاه های حضوری فروشگاه ها خریداری کنید عطر و ادکلن عطر مردانه هزار تومان انواع عطر برای خرید خرید عطر خرید آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال یکشنبه ۹ اردیبهشت

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار رده‌بندی (تاجیکستان - ازبکستان) ساعت ۱۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار فینال (تایلند - ایران) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748635

دیگر خبرها

  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران